Olli on jo oikeassa maassa, rapakon takana. Edelleen toimiva bändi, jopa minäkin olen ollut kuuntelemassa/katselemassa kotinurkilla. Ja muutkin tykkäsivät
Bandi. USA:sta. Kuuluisa. Toimii yhä. Kuvassa pieni punatukkainen tyttö. Bändiä on kuunneltu kotinurkilla. Iikkoo kuulostaa pohjanmaalaiselta, joten voisi olla kyse Provinssista Se on varmaan Bloodhound Gang, joka oli 1999 Provinssissa. Bändin sanoitukset ovat surullisen kuuluisia. Arvataan kappaletta "Foxtrot Uniform Charlie Kilo", jolla ei kyllä ole mitään tekemistä tuon kuvan kanssa.
Erinomaisen hyvin päätelty minun syntymämaakuntani, mutta olen asunut jo kauan Uudellamaalla. Vuosi osui melkein kohdalleen, bändi ei. Joskus kauan sitten kamelit kulki, mutta oikeaan vuoteen oli myös hyvin luonnollista.....
Oli aika vaikea arvoitus, mutta on hieno kappale. Saako jatkaa? Tämän elokuvan tunnussävel (valssi) on alunperin vanha skotlantilainen kappale.
Onkohan vaikea kun on niin hiljaista. Vihjeenä sellainen että paikka on kuuluisa Haettu musiikkikappale soitetaan kitaralla. Lisävihjeenä vielä sisäkuva
Rakennus näyttää Alhambralta. Se ei tuonut minulle mieleen mitään musiikkikappaletta, mutta google auttoi tällä kertaa: Muistoja Alhambrasta.
Ei varmaan ole kyse tästä, mutta tämä on virheetön: Tästä vastaus jo varmaan löytyy: 9 parasta suomenkielistä mp-biisiä Hankin kaikkien motoristien vihat ehdottamalla Sliippareiden Kesämopoa.
OlliR: pyytäisin yhtä vastausta eikä mitään järjestelmäveikkausta. Oikea vastaus todennäköisesti löytyy listaltasi, mutta päät mitä ehdotat.