Lauluja kissoista näytti löytyvän koko joukko, olliR:n mainitsema Hectorin Kissojen yö on oikea vastaus. Olen kauan sitten nähnyt musikaalin Cats, mutta en muista sen lauluista juuri mitään.
Lisää eläimiä. Kotimaista. Näitä kappaleita voisi olla useita, mutta eiköhän kuvasta löydy se toinenkin vihje. Ei ole vaikea.
"Lumi on syönyt kaiken, routa raiskaa tämän maan, joutsenetkin jäätyy kiinni jaloistaan." Ei ollut tosiaan hankala. PHP, ole hyvä.
Kiitos Jatketaan linnuilla. Tämän kappaleen ovat liverrelleet suomeksi niin Olavi Virta kuin M. A. Numminenkin.
Kiitos. Ajattelin välittömästi "Kaikki linnut laulelevat" josta tarkistin ettei Virta ollutkaan sitä levyttänyt. Kotimaisella jatketaan. Trubaduurityyppinen. Kolme kuvaa tästä pienestä hevosesta. (Kuvattu 4.2. 2014)
No niin, kuka haluaa seuraavan kuvavuoron, antaa tulla vaan, kun näillä koordinaateilla varmasti jo löytyy: Haettu esitys on ilmestynyt albumilla 9 vuotta edellisen M.A.Nummisen jälkeen eli 1980 ja sen tyylilajia on kuvailtu mm. naivismiksi. (ransk. naïve lapsekas, vilpitön, luonnollinen) Kaksi vuotta ennen tätä Bob Dylan julkaisi samannimisen laulun albumillaan. Kyse ei ole käännöksestä mutta biisin nimi on tasan sama suomennettuna.
Motris saa vuoron. se mulle korvaan kuiskaa salaisuudet ponien se mulle korvaan kuiskaa salat pienten hevosten (Open spotify toimii ainakin mulla.)
(Tää taitaa olla 20. viesti tällä sivulla. Eli seuraava aloittaa uuden. Ole hyvä motris.) Taitaa olla näissä kaikissa Nikkor AI 50/1,8. D800 runkona. Koko ruutuja vaan. Voi olla osa noista Nikkor AIS 35/2,0 mikä myös oli tuolloin mukana. Olisi niin kiva kertoa totta. Kyllä tollaset lasit olisi lastutuksen arvoisia.
Yhtään en tunne mikä ihmeen tapahtuma tuossa on menossa, mutta tuli sitten kuitenkin useamman pähkäilytuokion jälkeen mieleen jotenkin ehkä oudon osuva tuohon metkaan kuvan menoon. Mikko Alatalo - Hasardi (1976) sanat