Yksi kohta sopii kuvapariin! Tyttöni, tyttöni mun Olethan sinä mun Tule, tule jo Hakutulos kappaleelle Kulkurin kaiho
Pieni polku metsän halki vie alle vanhain lehmusten mulle ollut on se onnen tie kesäöisten retkien Niin monta kertaa siel tyttöni kanssa kuljin loisteessa kultaisen kuun pieni polku hänet mulle toi halki vuokkokenttien Syksyn tullen tuota muistelin soides myrskyn vimmaisen yksin ollen mietin kyynelin ero liekö ainainen Mutta aurinko nousi taas jälleen kevät koitti taas kukkasineen pieni polku hänet mulle toi halki vuokkokenttien
Nena ja ilmapallot täysin oikein. Kuinkahan moni on kuunnellut sanoja oikeasti. Kyseessä on siis sodanvastainen laulu.
Muistan kyllä laulun, mutta en sen sanoja. Voi myös miettiä sitä, kuinka moni osaa riittävästi saksan kieltä ymmärtääkseen laulun sanat.
Kuvat paranee. Hetken olin ihan hä ja mut sitten repesin. Mutta kävisikö Tuomari Nurmio, Ei kukaan kyllästyneenä lippujen heilutukseen sankaruuteen ja typeriin sotiin Ei kukaan Lyrics - Tuomari Nurmio onko nimeni aina: ei kukaan? hän kysyi omalta kuvaltaan -ikuisesti, hän sai vastauksen, -jos lentelet tuulien mukaan Tämä ilmestyi albumilla 1999, joka on yksi parhaista ja aivan jätkän neljän ekan veroinen. Edit. Eikun tää onkin albumilla Kuu, hieno sekin. Vuodelta 1988. Tuomari Nurmio, Ei kukaan - Google-haku "Rockmuusikko" on hiukan ohut ilmaus tässä. Jos ette tunne tuotantoa, niin katsokaa vaikka tuolta luettelo palkinnoista: Tuomari Nurmio – Wikipedia