En oikein ymmärrä miten salamakuva viittaisi kummituskaupunkiin. Seuraava kuvavihje ei viittaa laulun nimeen, mutta kylläkin sen tarinan sisältöön aika olennaisesti. Noin puolen vuosisadan takaa ja nimenomaan suomenkielinen versio laulusta, alkuperäiseen englanninkieliseen kuva ei viittaa.
Sopisko silleen, että se joka arvaa ensimmäiseksi jomman kumman, saa jatkaa? Ja kun toinen on arvattu, niin toinenkin paljastetaan?
No minä tiedän tuo riekkosak:n kuvan, joten voinee sitten jatkaa tuolla minun kuvallani, lisäsin muutaman vihjeen alkuperäiseen postaukseen. Danny: Piilopaikka; "mä pakoon pahaa maailmaa vain juoksin suuren kiven taa".
Tähän asti ei tietokipailuissa ole riittänyt "tietäminen" tai "oleminen aika varma", vaan protokolla menee niin, että se pitää viestiä tuomarille asti ja saada tuomarilta kuittaus.
Lisää vihjeitä: Yhtyeen nimen kaksi ensimmäistä kirjainta ovat samoja. Off topic: Uskoakseni visassa olisi olennaisempaa tietää, kuin osata protokolla. Varsinkin kun osallistujia näyttäisi olevan kolme. Mvuori (ja muutkin) on siis hyvä ja vastaa tietäen jotain. Joo, myönnetään, että tuo Specialsin kappale näytti liian varmalta ja tuli hötkyiltyä. Perusteena vaikka, että valokuvassa valoisin kohde näyttää pääaiheelta. Sen sijaan kivikuvan ja musiikkineuvoksen laulu oli kyllä sitten varma.
Kyllä vaan: ZZ Top:n levyt nousivat listojen huipuille kahdeksankymmentäluvun alkupuolella kun musiikista alkoi tulla popahtavampaa ja videoihin panostettiin. Gimme all your lovin' sisälsi kertosäkeessän kuvan mukaisesti "Gimme all your lovin', All your hugs and kisses too." Alun kahden tahdin rumpukomppi vei jalat mukanaan jatkuen biisin taustalla kuin tavarajuna. Seuraavaa kuvaa odotellessa.
"Mä aion heilauttaa itseni kattokruunusta, kattokruunusta" Meni hohto tuostakin kappaleesta. Parempi vaan, kun kuuntelee vain melodiaa ja hyvää lauluääntä.