Kevään eu-vaaleissa pitäisi kunnon kansalaisen äänestää. Minä taidan nukkua. En tiedä ketään jota oikeasti haluaisin äänestää. Tyydyn siihen ketä muut paremmin motivoidut äänestävät.
Vs: Äänestääkkö vai olakko äänestämättä. Äänestämällä keskaria tai kirkkovenettä voi tuoda näkemyksensä ilmi ilman nimettyä edustajaa
Vs: Äänestääkkö vai olakko äänestämättä. “If voting made any difference they wouldn't let us do it.” - Mark Twain.
Vs: Äänestääkkö vai olakko äänestämättä. Tässä on meininkiä http://www.hs.fi/kotimaa/Ahvenanmaa+keskitt%C3%A4%C3%A4+%C3%A4%C3%A4net+eurovaaleissa/a1397798883973
Vs: Äänestääkkö vai olakko äänestämättä. Tuus4 on rahamies jolta riittää rahaa siestan maksuun. Meidän muiden olisi ehkä edes yritettävä. Tuo Ahvenanmaan yhteisehdokas kuulostaa hyvältä idealta josko hekin rupeaisivat sitten elämään osana EU:ta. Nythän Suomi sai juuri sen himpun alle 20 000€ päivittäis-sakon nimenomaan Ahvenanmaan energiadirektiivin noudattamatta jättämisen takia.
Vs: Äänestääkkö vai olakko äänestämättä. Se naapuritalossa asuva, vaalilautakunnassa oleva vanhempi rouva sen kerran näkee, tuskin kovasti hätkähtää. Lienee noita jo nähnyt. 1978 äänestin ensi kerran Kekkosta ja sen jälkeen olen kai kaikissa vaaleissa äänestänyt, niin tälläkin kertaa. Äänestämättä jättäminen ainakaan tuskin olisi minua mitenkään hyödyttänyt, vaikka ymmärrän sen kannanottoluonteen. On kuitenkin kannanotto, joka livahtaa melko lailla vaikutuksetta.
Vs: Äänestääkkö vai olakko äänestämättä. Da. Yksi strategia voisi olla ajatella päinvastoin: äänestä jotakuta vastaan?
Vs: Äänestääkkö vai olakko äänestämättä. Kehäraakkien kilpailut.... Vähän kuin senioriluokka koiranäyttelyssä, nostalgiaa kehiin. Paavo vaiko Anneli.... EVVVK.
Vs: Äänestääkkö vai olakko äänestämättä. Minusta äänestäminen on selkeästi etuoikeus - ei taakka. Siispä äänestän. Paavo ja Anneli voisivat jo jäähdytellä. Mutta Paavo kaiketi tulee taas julkisuuteen kuin kevät vapun jälkeen... Keskustalla on nouseva EU-tähti, Ann-Mari Kemell, joka näköjään pärjäsi Olli Rehnille ja "taipumattomalle" Kaikkoselle paremmin kuin erittäin hyvin.
Vs: Äänestääkkö vai olakko äänestämättä. Paavo ei vappuja odottele.... Ralli päälle vaan. Ei voi kuin ihailla vanhan miehen tarmoa. Sikäli olis kyllä nuoremmille mallia. Paavo Väyrynen
Vs: Äänestääkkö vai olakko äänestämättä. Ketä nyt sitten äänestäisi ? http://www.taloussanomat.fi/jan-hurri/2014/04/20/seuraavan-euroharhan-nimi-on-pankkiunioni/20145543/12
Vs: Äänestääkkö vai olakko äänestämättä. Minä äänestän ihmistä, joka tähtää säädösviidakon purkamiseen ja yksinkertaistamiseen. Tällä hetkellä sekä lukemattomat direktiivit että kotimassa rustatut, varmaankin hyvää tarkoittavat (?) säädökset hidastavat yrittämistä, työntekoa ja haittaavat yksityistä ajattelua ja eteen päin menoa.
Vs: Äänestääkkö vai olakko äänestämättä. Täytyisi äänestää sellaista tyyppiä vissiin, joka ei olisi täällä kotimaassa ensin sotkenut asioita paskaksi, ja aikoisi nyt mennä niittaamaan ne EU:n toimesta viralliseksi yhteisön linjaksi. Onko semmosta ehdokasta?