Vs: Malli Onko kasvoissa tarkoituksellista vai tarkoituksetonta pehmeyttä? Vai näyttääkö vain siltä? Ei sen väliä, tässä kuvassa tekniikka on toisarvoista. Tällainen kuva on meille miehille hyvä muistutus siitä, mikä noissa naisissa kiehtoo. Kaikki on kohdallaan, mallin lumoava kauneus, asento, katse... Vaikka täällä kai pitäisi arvostella kuvia, eikä mallin ulkonäköä, niin silti väitän, että kuvan lumous tulee ainakin osin mallin kauneudesta. Ulkonäöllä on väliä.
Vs: Malli Mikä juttu siellä Photokinassa on kun näitä mallityttöjen kuvia aina ajoin näkyy, onko siellä standeilla malleja valaistuna joiden kanssa jokainen saa hetken leikkiä muotokuvaajaa, vai mikä on homman nimi?
Vs: Malli Siellä on joillakin standeilla malleja, joita joku ammattilainen kuvaa ja selostaa samalla yleisölle mitä touhuaa ja miksi, mä olen sitten sieltä jostain välistä näitä laukonut 2012 nudekuvauskurssille oli joku skaba ja oliskohan ollut 10 onnekasta jotka pääsivät lavalle maestron seuraksi ja saivat käyttöönsä studiovalot, mulla on kaikki vallitsevassa valossa otettuja ja joissain tapauksissa on ollut turhankin hämärää. Joillakin osastoilla taas tyttöjä pyörii paljonkin vailla sen kummempaa tarkoitusta kuin vain olla ja hymyillä