Päätin aloittaa uuden ketjun, aiheena esineet museoissa tai vanhat esineet muutenkin. Kuka tahansa muu saa lisätä omia kuviaan tähän ketjuun. Rajaisin kuitenkin ulkopuolelle taidemuseot.
Kannattaa tietysti muistaa, että tämä on valokuvausfoorumi eikä esinefoorumi. Museossa on joku jo suunnitellut esineille niiden esillepanon, joten kuvat ovat pelkkää sen esillepanon arvotonta toisintoa ellei kuva onnistu ilmaisemaan esineestä jotain uutta tai kunnioittamaan sitä jollain uniikilla tavalla. Vielä ei sellaista ole nähtävissä.
Tulkitsen edellä olevan kritiikin niin, että motiivit, joiden perusteella olen tuonut kuviani esille tällä foorumilla, ovat anakin joiltakin osin "vääriä". Minulle on muodostunut käsitys, että tällä foorumilla on varsin matala kynnys kuvien esittelemiselle, mutta olen ilmeisesti ymmärtänyt väärin. Koetan jatkossa harkita paremmin, millaisia kuvia tuon esille ja millaisin perustein.
Mvuori: kun joku vastaa esittämääsi kritiikkiin, voisitko jotenkin kommentoida vastausta? Muuten ei synny keskustelua. Tai voin tietysti jättää kritiikkisi omaan arvoonsa eli olla noteeraamatta sitä mitenkään.