Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Musakuvat goes jokkis

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana fangio, 22 Syyskuu 2007.

Musakuvat investoi miljaardibudjetistaan jälleen merkittävän summan markkinointiin. Rahoille piti saada runsaasti varmaa vastinetta - asenteet olivat kohdallaan, kuten kuvista näkyy - mutta kuinkas kävikään. Semifinaalin maalia ei nähty.

Lisää kuvia:
    Musakuvat goes jokkis, Kotka 2007 - m u s a k u v a t . c o m

PS. Sori, tällä kertaa mukana ei ollut ultraseksikkäitä sääriä. Eihän niitä raaski liata ja palelluttaa Suomen synkässä syksyssä.

1. Vs: Musakuvat goes jokkis

Katos perskeles. Vai oot kerännyt rohkeutes ja menny kuvaan oikein vauhtihirmuja  ;D Niin sitä pitää. Kaipais vain kunnon painimiskuvia yms.

Jokkis on parasta mitä voi harrastaa housut jalassa...  ::)

2. Vs: Musakuvat goes jokkis

Hauskoja kuvia. Hauskempi on tuo firman nimi "pakoputkihuolto". Miten pakoputkia huolletaan, muuten kuin, rälläkällä poikki ja uutta tilalle:)

3. Vs: Musakuvat goes jokkis

Olen minä jokkista kuvannut aina silloin tällöin, kun joku on kuvaamaan tilannut. Niin tälläkin kertaa.

Nyt oli vähän erilainen keikka. Kaatokuville ei ollut käyttöä, niin en ollut paikalla kahta tuntiakaan eikö kolareita tullut kuvattua.

4. Vs: Musakuvat goes jokkis

skarppia on, mutta missä on vauhti? Jokkis on niin vauhdikasta touhua, että himpun enempi kaipaisin liikkeen ja vauhdin tuntua. Muuten ihan mukavan näköstä settiä.

5. Vs: Musakuvat goes jokkis

Niin, kuten ehkä on havaittavissa - tai ainakin yritin - niin lähestyminen on hitusen naivistista. Tarkoitus ei siis ollut tuoda esiin vauhtia, kromia ja glamouria vaan iloista arkista harrastamista.

Tarkoitus ei ollut matkia, mutta näin jälkikäteen ajateltuna totean, että visiona oli jotain vähän saman tyyppistä, kun Turkkilan ihmisten kuvissa on. Itse olen kohtalaisen tyytyväinen.

Jotain toki puuttuu. On mulla kuvia siitä, kun tämä kuvateksteissä mainittu kolari tapahtuu, mutta radalla on typerästi yksi ilmakaapeli sellaisessa kohdassa, että se yleensä osuu eteen, kun tuomaritornin katolta kuvaa ja pääsuoralle on tarkoitus nähdä. Niin tälläkin kertaa. Tämä letku olisi toki mahdollista photaroida pois, mutta kun se menee keskeltä ja kuvassa on kolme autoa sivulta, niin totesin homman liian aikaa vieväksi.

6. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Vs: Musakuvat goes jokkis

Turkkilan kuvissa oli ymmärtääkseni oleellista työläisten esittäminen yhdenmukaisessa asetelmassa ja toiminnan poistaminen, jolloin heidän yksilöllisyytensä pääsee esille. Lähestymistavassa ei ollut mitään naivismia, vaan klassista humanismia yhdistyneenä nykyaikaiseen temaattisuuteen.

On vaikea nähdä näissä jokkis-kuvissa yhtäläisyyksiä Turkkilan kuviin.