Vs: Luontoihminen löytää itsensä. Ohoh, hittolainen on hieno. Mä taidan olla sekas, ku lopetin ressaamisen. Tämmösiä oireita... Täytyis kait tää outo olotila hyödyntää ja kaivaa kamera naftaliinista... Toi on muuten aika ovela. Tuo tumma varjo vie mukanaan jonnekin rajan toiselle puolelle, tai hämärän rajamaille varmaan ja minä taitaisin seurata kyllä...
Vs: Luontoihminen löytää itsensä. Liekö tässä jonkinsorttista selkävoittoa Platonin luolavertauksesta, suomalaisversioittain koivulla ja kallioleikkauksella.
Vs: Luontoihminen löytää itsensä. Hmmmm... Heli on siis herkässä tilassa, te tummat miehet.. tätä ei saa käyttää hyödyksi :-D
Vs: Luontoihminen löytää itsensä. Hyh, ei mulle tummia miehiä. Ei, en oo rasisti mutta... no kuitenki. Josko tuo olis itse paholainen , se kuulostais ihanan... ööh... no. Ihan sama
Vs: Luontoihminen löytää itsensä. Ööh no, ihana, ohimenevä, paholainen, jonka ensimäinen paikallesattuva pilvi puhaltaa pois, ihan sama.
Vs: Luontoihminen löytää itsensä. Unohdin laittaa "tummat" heittomerkkeihin, jolla olisin kuvastanut sielua, ilman ulkokuorta ;D