Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Murtuva maisema-Taatan jäljillä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Kasimir, 16 Joulukuu 2010.

1. Jukka H

Jukka H Well-Known Member

1 965
    45
    48
    Vs: Murtuva maisema-Taatan jäljillä

Kyllä nää näyttää hyviltä. Hienoa sarjaahan tää on, ensimmäiset kolme oli vähän ankeeta maisemaa, mutta hyvää kerrontaa kuitenkin. Itse näkisin kuva kerronnassa tärkeimpänä kuva sisällön herättämät mielikuvat eikä niinkään se mitä kaikkia elementtejä siihen on saatu ympättyä oletusarvon mukaan mukaan kuuluvaksi. Jos näitä tarkastelee kuvauksellisesti, miten mikin sijoittuu kuva-alalle näkyy ettei tässä o vaan räpsitty mitä sattuu näkökenttään sattumaan.

2. Jukka H

1 965
    45
    48

Maalauksellinen tää ainakin on.

3. Jukka H

1 965
    45
    48

Toi oksakuva oli kuin puun ojennus riistoa vastaan "antakaa meille tilaa elää". Kumpa täällä yleisesti ottaen suhtauduttaisiin kuvaukseen järkevämmin sen sijaan kun etsitään virheitä (mitä ei monestikaan ole) keskityttäisiin mitä kuvalla on sanottavana, jos ei minulle niin saattaa kuvaajalla olla sille selitys ja tarkoitus.

4. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Valintatalo ainakin hyppää rajusti irti sarjasta.  Se lie harmonisuuden puutetta itse kuvassa - ehkä vain kuvaa jakavissa horisontaalilinjoissa.  DSC6393.jpg

Siis samasta puhumme. Keinotekoisen ahdas rajaus taivaasta ahdistaa minua -  ilman että mietin puun tilaa.

5. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    548
    113

Pari tallennusta pömpeleistä.

kapa

6. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    548