Vs: Murtuva maisema-Taatan jäljillä Kyllä nää näyttää hyviltä. Hienoa sarjaahan tää on, ensimmäiset kolme oli vähän ankeeta maisemaa, mutta hyvää kerrontaa kuitenkin. Itse näkisin kuva kerronnassa tärkeimpänä kuva sisällön herättämät mielikuvat eikä niinkään se mitä kaikkia elementtejä siihen on saatu ympättyä oletusarvon mukaan mukaan kuuluvaksi. Jos näitä tarkastelee kuvauksellisesti, miten mikin sijoittuu kuva-alalle näkyy ettei tässä o vaan räpsitty mitä sattuu näkökenttään sattumaan.
Vs: Murtuva maisema-Taatan jäljillä Toi oksakuva oli kuin puun ojennus riistoa vastaan "antakaa meille tilaa elää". Kumpa täällä yleisesti ottaen suhtauduttaisiin kuvaukseen järkevämmin sen sijaan kun etsitään virheitä (mitä ei monestikaan ole) keskityttäisiin mitä kuvalla on sanottavana, jos ei minulle niin saattaa kuvaajalla olla sille selitys ja tarkoitus.
Vs: Murtuva maisema-Taatan jäljillä Valintatalo ainakin hyppää rajusti irti sarjasta. Se lie harmonisuuden puutetta itse kuvassa - ehkä vain kuvaa jakavissa horisontaalilinjoissa. DSC6393.jpg Siis samasta puhumme. Keinotekoisen ahdas rajaus taivaasta ahdistaa minua - ilman että mietin puun tilaa.
Vs: Murtuva maisema-Taatan jäljillä Pömpeli autolle ja muuta virikettä. kapa ( ja taas menee puuroksi)