Kävin ostamassa Veeralle omat vaatteet ettei tartte mun rettuja pitää. Pikkasen pitkään kirpparilla töllöttivät. Saas nähdä lähteekö juorut liikkeelle. Tälläsessä tuppukylässä se voi olla hyvinkin mahdollista. Aika halpoja oli vaatteet. Hame, paita, pikkuhousut ja rintsikat yhteensä maksoivat 7.70€. Mä oon aina luullu että naisten vaatteet on kalliita. Olen Veeran exältä pyytänyt jalustaa että hän pysyisi pystyssä yksinäänkin. Lupasi kellarista etsiä. Eiköhän sitten tipattoman tammikuun jälkeen Veerakin rupea pysymään pystyssä.
Vs: Kuvaajan sivubisnes Onhan se hyvä ! Jos sun oma muijas on vaikka vähän nirso tai pidättyväinen, voit Veeralle hankkia sellaista rompetta mitä lystäät, ehkä muijasi tajuaisi että mistä tykkäät, parempi se on kun jonkun sosiaalitantan "parisuhdeterapia"
Vs: Kuvaajan sivubisnes Olin jo hieman ajatellut vähentää netissä vietettyä aikaa, mutta nyt ei pysty. Tätä kertomusta on ihan pakko seurata! Hyvä Juke!
Vs: Kuvaajan sivubisnes Varmasti hyvä sijoitus! Ehkä kuitattu jo ensimmäisenä iltana. Mikä se osoite olikaan? ;D
Vs: Kuvaajan sivubisnes Ei hyvää päivää, tämä on ehdottomasti parasta. Nyt kannattaa antaa mennä ehdottomasti kun vauhti on näin hyvää. Meinasin pudota tuolilta.