Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Jatsia ja luontokuvia

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Jollila, 14 Helmikuu 2006.

Tämmöstä herkkua ois tarjolla Helsingissä 21.3.2006 Stoa - Etusivu

Rähinähevin ystävänä jouduin olosuhteiden pakosta tutustumaan myös Jatsiin. 1,5 kuukautta tuota hirveää mäiskettä olen kuunnellut ja kuvia peräkkäin laitellut. Kokonaisuus alkaa oleen hanskassa, kahdeksaan biisiin olen tehnyt musiikkiin sopivan kuvaesityksen. Biisejä esitetään konsertissa yhdeksän, mulla ei kuvat loppuneet, vaan Henri haluaa tämän Selina´s Song-biisin esittää halogeenin loisteessa, ilman kuvia. Itselleni projekti on ollut enemmän, kuin haastava. Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että suurinosa kuvista on sellaisia, joita leikkailin tätä hommaa varten vuosia vanhoista, läpikäymättömistä dialiuskoista. Kuvat eivät sinällään ole mitään sontaa, vaan ihan kelpo kamaa omasta mielestä, mutta en ole aiemmin tuollaisille yhden aiheen/biisi, kolmensadan kuvan sarjoille löytänyt mitään järkevää käyttöä. Aika tavaran kaupitsee....

Aattelin, että parempi tulla itekki paikalle tai muuten tykkäävät huonoa. Tulukaapa tekin ja porinoille asti, pari päivää meinaan luuhata Stadissa.

P.S Linnanmäellä ja Korkeasaaressa olen käynyt aiemmin, mutta en Zetorissa..liekö tuota paikkaa olemassakaan?

1. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Hitsi kun en ole paikallaa, olisi ollut varmasti mielenkiintoinen näyttely. Ja kyllä Zetor on olemassa, elä huoli. -> fi

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kas, mielenkiintoista! Tuonnehan voisi vallan tulla!

Ai niin, Zetor on hanurista.