Nämä on ensin kuvattu dialle, sitten krossattu ja sitten vielä käännetty mv:ksi =D Ei, helpommin EI olis voinu tehdä
Alimmassa on odottava tunnelma. Vähän jäykkä malli mutta tuossa kuvassa se ei niinkään häiritse vaan siinä on hiukan jännittynyt tunnelma tuon myötä. Muutenkin kuva on sommittelultaan mieluisin minun silmin. Vesku
Ykkönen on sellainen vedet seisauttava otos. Tuskin tuo vettä on, tuo vaalea osuus, mutta helekutin hyvä kuva.
oona_9 on ehkä himpun verran jäykkänä noissa kuvissa. Kakkoskuva olis mun mieleen, jos liika jäykkyys olis poissa. Sävyiltään, piirroiltaan,yms teknisine juttuineen kuvat on huippuluokkaa, ainakin näin aamupöperössä katottuna.
On se pakko liittyä ihmettelevien kuoroon että miten oletkin saanut tytön näyttämään liin jäykkikseltä KAIKISSA kolmessa kuvassa?
Mua häiritsee usein kuvissa se, että kuvattavan henkilön silmät ovat kuin mustat aukot päässä, kuten näissä kaikissa kuvissa. Ehkei kannattais ottaa kuvia lippispäisistä henkilöistä, tai sitten pitäs yrittää heijastaa hieman lisävaloa kasvoille.