Rakas vaimoni tukee kuvausharrastustani kunhan valitsen kohteet oikein. Hän ei missään nimessä tunne olevansa se oikein valittu kohde. Onko kollegoilla samaa ropleemia, että vain kuvaaja tykkää?
Vs: Muru! Kato tänne mä otan susta kuvan Perhesovun nimissä vältän noita tilanteita ja vahingon sattuessa tuhoan moiset kuvat pikapikaa.
Vs: Muru! Kato tänne mä otan susta kuvan Tuota olen vältellyt. Kuvat ovat myös muistoja joten jos kuvaan metsämaisemaa, niin mielelläni laitan siihen jotain merkityksellistä mukaan. Tuo kuva (setti) johti siihen, että katsoin aamutuimaan juutuupista D7000 lens calibration videon ja kalibroin kaikki linssini ihan viimeisen päälle. Nikon 35 +6, Nikon 50 +- 0 ja Sigma 18-250 -12 Ei siis mikään turha kuva
Vs: Muru! Kato tänne mä otan susta kuvan Jos parisuhde on kunnossa, se kestää jopa huumorinkin.... Tai, ehkä, siis. Oletan, että kuvan henkilö ei kuitenkaan roiku tällä saitilla, joten saattaapa olla autuaan tietämätön asiasta, jossa tieto sanonnan mukaan lisäisi tuskaa.