Mietteliäs nuori nainen. Valaistu läpiampuvalla varjolla ja sisäisellä pehmentimellä varustetulla studiosalamalla hyvin läheltä. Ohjainvalo minimissä (kts. silmien pupillien suuri koko). Varjon heijastuman voisi korjata pois mutta en halunnut tehdä sitä. Täytyy kaivaa muistin kätköistä, oliko varjon puolella heijastava levy vai lähes parimetrinen jättivarjo minimiteholla sijoitetetuna noin kaksi kertaa kauemmaksi kuin varsinainen päävalo.
Vs: Muotokuva Kaunis, simppeli setup, ja hyvin toteutettu. Itse jäinkaipaamaan hiuksia kuvaan, jotenkin tulee kalju mieleen.
Vs: Muotokuva Oikein hieno klassinen ja tyylikäs kuva, mutta kieltämättä nuo silmien heijastukset (se että on useita valopisteitä ja varjojen heijastus) hämäävät vähän.
Vs: Muotokuva Tässä versio, jossa toisenlaisen rajauksen lisäksi on sateenvarjon heijastumat poistettu.
Vs: Muotokuva Tyylikäs. Yksinkertaisuus valaisussa toimii hyvin. Minusta ehdottomasti se päävalon heijastus silmässä pitää olla. Ilman sitä katse on tyhjä. Poistaisin ne kaksi pistemmäisen valon heijastusta, jotka näkyvät silmissä.
Vs: Muotokuva Ensimmäinen on enemmän minun makuuni. Leuattomuus ahdistaa hieman toisessa ja heijastuksen poisto silmistä ei oikeastaan parantanut kuvaa yhtään. Heijastus oli ihan kiva. Kauniit kasvot. - Eero
Vs: Muotokuva (lisätty 2. versio) Mun mielestä toi katse on tommonen melko tyhjä joka tapauksessa (sanoisko "eteerinen" , mutta yhden valon heijastus riittää. Nyt on vasemmassa kaksi, alunperin kai sitten kolme. Minäkin pidän ekasta rajauksesta enempi.
Vs: Muotokuva (lisätty 2. versio) Minä en oikein ymmärrä tuota ankeaa harmautta... johonikin se sopii, joskus se on tyyli, mutta tässä..... auto levels.
Vs: Muotokuva (lisätty 2. versio) Ei kai nyt sentään AUTO leves... Ei vaan, pidän siitä näin. Toki kuvan voi "kirkastaa" niin halutessaan, mutta sitten onkin kyseessä eri kuva.