Terve, digikuomat, Tänään lauantaina 15.12.2007 järjestettiin iso mielenosoitus parempien eliolosuhteiden ja ostovoiman ym. sellaisen puolesta Brysselissä. Taisivat olla suuret ammattiliitot hyvällä asialla. Belgialaiseen tapaan kaikki meni hyvässä hengessä ja karnevaalimeininkiäkin oli ilmassa. Pariisissa kaatuvat autot, mutta ei Belgiassa. Belgiassa juodaan olutta, nauretaan ja soitetaan rumpua. Tällainen oli meininki: Pakko oli mennä reportteiden sekaan kun ay-pomoa jututettiin. Jos pysyy suutari lestissään niin kuvia ei tule: Kuoronjohtaja laulatti kansainvälistä...: Kunnes hänet keskeytti tuttu hahmo: Oli tällaisia tyyppejä: Ja tällaisia: Olivat oikein onnellisia päästessään kuvaan. Ja tällaisiakin wannabee-mielenosoittajiakin oli, nuoria sellaisia: Oli sinistä meininkiä: Oli punaista meininkiä: Ja oli vihreää meininkiä: Ja sitten oli muuten vain hyvää meininkiä: Koko kuvasato löytyy http://petteri.smugmug.com/gallery/3997810#232519278 Olkaapa hyvät ja hyvää lauantai-illan jatkoa kaikille!
Vs: Iso mielenosoitus Brysselissä tänään! Olin paikalla; kuvasatoa ! Punaiset lienevät Vallonian Metallityöväen Liiton edustajia, mutta keitä vihreät ovat?
Vs: Iso mielenosoitus Brysselissä tänään! Olin paikalla; kuvasatoa ! [QUOTE> [/QUOTE] Tuohan on AnselA <SIZE size="200"]!!!</SIZE>
Vs: Iso mielenosoitus Brysselissä tänään! Olin paikalla; kuvasatoa ! Minusta siellä oli useampia ryhmittymiä mitkä jotenkin jakoivat saman värin. Selvää maatalous/elintarvikeväkeä ainakin näytti vihreällä puolella olevan, mutta varmaan muitakin. Belgian politiikka/AY -meininki ei ole niitä selkeimpiä juttuja maailmassa.