Vs: Muori Mulle kuvan parasta antia on tuo korkealla oleva vyötärälinja, liituraita takki ja siihen saumattomasti sointuva 50/60 luvun skraga.
Vs: Muori Mulle taas se, että henkilökuva saadaan taltioitua kolmiulotteisuus sen lisäksi, että siinä on tuo ratkaiseva hetki, jolloin saadan muorin ilme taltioitua. Pidän tästä siis paljon. TJukka
Vs: Muori Hitto katsoin ensin otsikosta että nyt on kapa ottanut potretin mvuoresta. Onnea muorille, kunnioitettava ikä ja näemmä vielä hyvässä kunnossa.
Vs: Muori Ällöttää (suorastaan ahdistaa) toi oikean reunan kyynärpää vai mikä se on ... Muori on varmaan ihan jepulis - aika tiukka katsekin - lähes terästä. Ihan hyvä yritys ihmisen kuvaamiseksi - ei siinä mitään ... T Erska
Vs: Muori Oma mummoni täyttä Joulukuussa 95 v ja kunnioitan yleensäkin vanhoja ihmisiä paljon.Kuva on hyvä varauksin,tuo oikea reuna pilaa jonkinverran kuvaa kuten on sanottu.Mmuori onnekksi ei liity tähän.
Vs: Muori Mummit ovat keskimäärin aika ihania. Oma -toinen isoäitini- eli muutamaa kuukautta vaille satavuotiaaksi. Ihana mummi ... ______________________ Mutta Herra Kapa vois -mun mielestäni- hieman leikata tota kuvaansa ...
Vs: Muori Vaikuttava kuva. Mummo nuoremman polven puristuksessa.. Jos tässä nyt joku tökkii, niin oikealla olevan hihan alle sijoittuvat kädet. Hieno silti.
Vs: Muori Kiva muorikuva. Ikämaininta ja pukumies saavat arvelemaan, että kyseessä on synttärikuva. Siltä pohjalta: Kuva on sosiaalipsykologisesti mainio juhlakuva, joissa juhlissa juhlittava jää aina pukuihmisten vartaloiden taakse istumaan joko nojatuolin kukkamereen tai nurkkaan rollaattoriinsa. Juhlakansa on nimenomaan vartaloita (kohteen perspektiivistä), koska niiden päät on varattu keskusteluun toistensa kanssa - vanhukselle toki sanotaan päivää, ainakin jonkun välityksellä. Nyt rouva on loistavn kohteliaasti parkkeerattu parkkiruutuun, josta saa jopa virtaa tarvittaessa. Siinä on hyvä miettiä väkivaltaisia ajatuksia juhlakansasta. Ihminen on sen näköinen, että pitäisi kuvasta.
Vs: Muori Kun muorilla on noin kova ilme, lähikuva kasvoista voisi toimia, tosin mitään juhlatunnelmaa siitä tuskin kumpuaa, mutta muuten vois toimii.
Vs: Muori Jaha. Mun mielestäni se on levoton elementti - tulee fiilis että kohta se tinttaa sillä (tuon kyynärpään -tai mikä se nyt onkaan- omistaja) objektiiviin tai kasvoille. Mitään visuaalista "syvyyttä" en sen koe kuvassa edistävän millään lailla positiivisessa mielessä. Arvokasta -kuitenkin- että asiat voi nähdä niin eri tavoin ... Edit : Pari lisukesanaa. Edit2 : Typoja.