Kuva otettu Velvialle ja kuten näkyy pieleen meni. Tätä saatte muokata mielenne mukaan, itse kokeilin pari kertaa, mut ei osaa/en keksi mitä pitäisi tehdä??
Vs: Taivas Eikai noin tummalle mitään saa.. Ellei tee jotain überluovaa ja mystistä. Vai oliko tämä koko aihe julma testi.
Vs: Taivas Ei missään nimessä mikään julma testi, kiltti ihminen kun olen. Uteliasuuttani ja ehkä jos jopa oppisi että näillä kuvan käsittely jutuilla voi tehdä muutakin kuin rajata, säätää valoisuutta ja kontrastia
Vs: Taivas (Jo sotien jälkeen tiedettiin, että kuvan muokkaamisen lähtökohdaksi ei pidä antaa satakiloista JPEG-tiedostoa, vaan mahdollisimman alkuperäinen tiedosto.)
Vs: Taivas Minkä sodan? Yksihän päättyi Tampereen valtaukseen vai jokin tuoreempi rähinä? mvuori varmasti tietää paremmin kuin minä nämä, tuo kuva on skannattu ja koko muutettu jotta voi lähettää tänne.
Vs: Taivas Hej ... Tämmöisille - leikkimielisille - tehtäville pitää mielestäni antaa jonkinlainen lyhyehkö ja tiukka aikaraja suorituksen kestoksi. Itse annoin itselleni max. kolme minsaa, joista yksi (viimeisin jäi käyttämättä lähes täysin. Olen sitä mieltä että mistä tahansa löytää, halutessaan (ja kyetessään), melkeinpä mitä tahansa. Tällaista taitoa kannattaa kuvantekijän itsessään kehittää. Ehdottoman varmasti kannattaa. Vaikkapa näin leikkimielisesti Kuluvien päivieni teemallinen aihe on Pelastus - mitä se on ja onko sitä ?. Näin yksikertaisin sanoin ilmaistuna tässä. Aihe on myös näkyvissä nyt. Pierumaisen vanan allaan omaava enkelimäinen ihmisfiguuri Taivaallisena Valolentona. Rakkautta ja "Pelastusta" - Kaikille. - Eero
Vs: Taivas Hej Pannaan pakettiin tämä. Kiitos kaikille jotka jaksoitte vaivautua. Ja Estin peräsmies huomio on hieno. Hyvää pyhäinpäivää tai Halloweeniä ihan miten vaan.