Vs: Mun mummoni No tämähän on sillälailla komia, että mommo varmaan tykkää, mutta vaalea tolppa tummassa kuvassa vie kyllä mielestäni kohtuuttoman paljon huomiota ja oikean silmän varjosysteemit vähän häröö myös. Silmäklasit on toki aina vaikeat.
Vs: Mun mummoni Kehyksistä tuli assosiaatio ikivanhojen mykkäelokuvien tekstiruutuihin Pylväs rekvisiittana on samoin ikivnha käytäntö, mutta nyt se vie muiden vihjeiden mukana vanhuuden ajatuksen poikkeuksellisen pitkälle, isoäidin nuoruuteen antiikin kreikassa... ...jotenkin en silti usko, että nainen on niin vanha. Samalla pylväs hohtaa kirkkaana omaa esineisyyttään. Pylväs myös näyttää niin korkealta, että pään tukeminen tuntuu välttämättömältä, mutta sekin kovin hankalalta. Mieleen tulee hypoteesi, että kotona nojatuolissa (koska kuvaajan saa ilmaiseksi kotiin eikä tarvitse mennä kuvaamoon) saisi luontevamman kuvan.
Vs: Mun mummoni Ajattelin että taas tätä mvuoren psykedeelis"oppinutta" höpinää, mutta pääsihän se asian ytimeen tässä viimeisessä lauseessaan. Olen muuten samaa mieltä noista lavasteista ja kehyksistä, Higg
Vs: Mun mummoni Höh! Mun mielestä tää on hieno kuva lajissaan. Sitä varten studioon mennään, että saadaan laadukasta jälkeä ja tietää muista esimerkkikuvista, millaista kuvaa on odotettavissa. Hieno kuva. T Jukka
Vs: Mun mummoni Minusta olisi syyttä kiinnittää huomiota oikealta tulevaan liian voimakkaaseen valoon joka valaisee mallin kasvojen vasenta puolta ja nostaa liian vaaleaksi myös oikean käden sisäreunan. Samoin käsi korostuu liikaa koska se on luonnollisesti lähempänä kameraa. Valoa tulisi tässä kuvassa myös pehmentää. Yhdyn aikaisempiin mielipiteisiin siitä, että rekvisittapylväs on liian kirkas ja hallitseva. Vähintäänkin alaosan vinjetti olisi poikaa...
Vs: Mun mummoni Sun Mummosi (jos Hänestä pidät Ihmisenä) ansaitsee parempaa? Puhki oikealta. Kammottava. Tylsä. Pervo väriatmosfääri. Teennäinen "klassinen" asettelu typerine pylväineen. Taidat vihata tätä ihmistä? Huono kuva. Mutta varmasti hyvä IsoÄiti. Kuka tahansa ansaitsisi parempaa. Sori, mutta tämä on HIRVEÄ lahja IsoÄidille. - E
Vs: Mun mummoni Minä olisin pirun tyytyväinen jos osaisin ottaa omasta mummosta noin hyvän kuvan. Muut olisi varmaan enemmänkin yllättyneitä, sikäli kun molemmat on jo kuolleet Ainoa mistä minä nillitän on yläosan turha tilantuntu. Ei mielestäni ole puhki mistään kohtaa, mutta nämä näytöt työmaalla on vähän mitä sattuu.
Vs: Mun mummoni Pientä viilausta valoon, mutta hieno potretti. Muuriksen kuvailuja kattoo mielellään. Pylvään tummentaa helposti fotarissakin, mutta käsi on vaikeampi saada luonnolliseksi.
Vs: Mun mummoni Pylväs on Hieno! Paras löytöni kirpparilta pitkään aikaan, siksi se pitää tulla hyvin esille kuvassa. Kiitos kommenteista!
Vs: Mun mummoni Niin siis mummohan on kuvattu muuten ihan mukiinmenevästi lievää kasvojen ylivaloitusta lukuunottamatta. Nyt tuo pylväs ja kehykset kahnausta aiheuttivat. Ei no en oikein näistä "koulukuva"studiopläjäyksistä välitä, näin yleensä erityisesti tätä kuvaa morkkaamatta, Higg