Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko Se on mielenkiintoista miten on sosiaalisesti jossain piireissä sallitumpaa anoa että "vittu kun nuo somalit on ärsyttäviä", mutta juuri kukaan ei solvaa ääneen läskejä, hitaita suomenruotsalaisia mummoja yms... Joo, näähän on vaan mielipiteitä, ihan tasa-arvoisia... heh.
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko solvataanhan niitäkin,ovat heikkoja kun eivät voi olla syömättä jne,miksi ne kolikot kaivetaan esille vasta bussiin noustessa,perkele kun tuokin unohti punnita banaanit kassajonossa.Asioita on päivittäin helkatisti.Itsekkin varmasti ärsytän juuri nyt jotakin.
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko Siis mistä ryhmästä nyt puhutaan? Näitä jutuja kuulen kyllä usein mainittavan somaleitten, neukkujen, virolaisten ja mustalaisten kohdalla, mutta tällä kertaa et eritellyt keitä tarkoitat..
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko No.. taidan vetäytyä tästä aiheesta,lähden pilkille vaihteeksi ulkoilmaan. t kimo
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko Meillä on monikultturinen mamumyönteinen kaupunginosa - naapurinrouva on sveitsiläinen. Hyvää rasismiviikkoa, t. K.
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko En ainakaan itse huomaa mitäään piilo vittuilua. Itse asun suomenkielisellä paikkakunnalla nimeltä Porvoo ja esim.viimeksi liikuntatoimessa asioidessani, ensimmäinen virkailija ei osannut Suomea, myönnän että hiemman ärsytti, mutta pääsiin siitä yli. Samoin kun kuulin että kaupunki palkaa täällä enimmäkseen ruotsinkielisiä kesä työntekijöitä, ärsyynnyin hieman, pääsin siitäkin yli. En vihaa ruotsinkielisiä, minulla on kymmeniä äidinkieleltään ruotsinkielisiä ystäviä ja tuttavia.
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko Rikkaat on kyl ainoa ihmisryhmä joita vihaan, tälle on tietenkin ihan tieteellistä pohjaa.. sehän on sosiaalinen sairaus. Useat tutkimukset ovat todistaneet sen sellaiseksi. Se johtaa valehteluun, empatiakyvyttömyyteen ja itsekeskeisyyteen. Sanotaan että tämä viha juontaa juurensa siitä, että tämä on ihmisryhmä joka voisi itse muuttaa tämä asian. Mutta eivät sitä tee. Samoin tämän sairauden seurauksena syntyy vaikka mitä lieveilmiöitä, kun ne jollekkin elintärkeät varat ja resurssit on tilitetty omalle pankkitilille. En ymmärrä miten näinkin "kehittyneessä" yhteiskunnassa tälläistä ilmiötä voidaan seurata sivusta, ilman sen kriminalisointia. Tai yleensä minkäänlaista yritystä kitkeä tätä sairautta poies.
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko Eihän semmoisia ole... hehän ovat pieniä ja laihoja, pirun nopeita vielä. Jos joku kiilaa sun eteen kassajonossa viimeisen kahden metrin matkalla, niin 98 % todennäköisyydellä se on pienikokoinen ruotsinkieltä puhuva nainen.
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko Niinhän suomalainenkin tekee/teki kun menee viroon kirkasta hakemaan. Ja joukossa tyhmyys tiivistyy. Imatralla joskus kaksi vuotta asuneena se on vielä pahempi kuin Lappeenranta, viikonloppuna ei kuule suomenkieltä ollenkaan, ja vaikka itessäni on venäläistäkin verta ni kyllä mua ärsytti, mutta kyllä niitten tulvien joukossa ihan järkeviäkin oli. eli on pässejä joka puolella, riippumatta millä kivellä asut. ja joka kivellä on oma kulttuuri.
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko Tässä on tietysti se hyvä puoli, että ei ole ilmeisesti rasistinen mielipide? Siis jos inhoat yhtä paljon mustaa urheilijana rikastunutta, tai tuhansia työllistävää teollisuuspohattaa? Ikävä kyllä tuohon ei ole "lääkettä", kommunismia on kokeiltu ja ihmistenn joukosta on löytynyt aina ns. hyväosaiset, onko se siten ansaitumpaa, ensin kapitalismia paheksuen ja siten kiiveten puoleen rappusia, etuoikeutteujen joukkoon, omaten samoja etuoikeuksia kuin rikkailla kapitalismissa, onko enenmmän ansaittua? Luovuttaisiko herra c. itse lottovoittonsa Hurstin ruokajonoon, siiinä on pohdittavaa. Vastaa käsi sydämellä oletko koskaan lotonnut tai, muuten osallistunut mahdollista äkkirikastummista aiheutttavviin peleihin, jos olet, niin mars peilin eteen kyselemään totuuksia. Mitä tutkimuksiin tulee, niin tutkimattakin ja tutkimalla tiedetään, että ihminen on oportunustinen, omaa etuaan ajatteleva olento, jonka selviytyminen perustuu juuri siihen;-)
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko Tämäkin käy hyvänä kokeena, vetää viivoja mielipiteiden ja kykyjen välille, määrätyt stereotypiat on vaan niin tosia
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko Ihan helvetin hauska. Melkein yhtä hauskaa kuin se kun kerran 13-vuotiaana joku kaveri sanoi että paska, kulli tai pillu. Sitten me kaikki naurettiin yhteen ääneen. Myöhemmin noi sanat muutettiin neekereiksi, homoiksi ja ryssiksi, mutta ei me kaikki jaksettu enää nauraa. Jotkut kyllä..
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko Mielenkiinnolla kuuntelisin mikä, saa ilmoittautumaan rasistiksi? Jotenkin en vaan osaa yhdistää rasismia älykkyyteen ja tuo ilmoitus on minulle kuin huutaisi olevansa .......
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko Muistan vielä kun aloitiin seuraamaan valokuvaus sivuja +-7 vuotta sitten. Minulla oli lähes päinvastainen kuva ihmisistä joka harrastaa valokuvaamista, luulin että, näillä foorumeilla pyörisi ihmisiiä, jotka omaavat jonkun näköisen sivistyksen ja humaanisuuden. Jonka lisäksi he osaisivat arvostaa sisältöä ja omaisivat poikeuksellisia visuaalisia kykyjä, osaten arvostaa ja toteuttaa visuaallisesti miellyttäviä tai mielenkiintoisia kuvia.
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko En yhtään kainostele sanoa että olen "rikkaasta perheestä" mutta säälin rikkaita joilla ei ole muuta huolta kuin rikkauden lisääminen tai pelko siitä että menettää sen rikauden eli omaisuuden. Kun perhe/suku kohtaa tilanteen jossa "kaikki katoaa", jää jäljelle vaan "syntymälahjat" eli omat taidot ja lahjat. Tällöin käy kyllä selville mistä palikoista on tehty, samaten että myös niillä on ihmisarvo jotka tulevat tänne omistamatta mitään.
Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko Aivan samoin petyin pahasti taideyhdistyksiin, luulin löytäväni sieltäkin ihmisiä joilla olisi herkyyttä tehdä merkittäviä teoksia ja heitä oikeasti kiinostaisi taiteen etu. Mutta ei, seillä vain on menossa valtataisteluita ja muiden maksamia apurahoja jaetaan aktiivisten kesken. Huomasin lisäksi, että se taitaa olle se paikka minne avohoito tapaukset kokoontuu, "teoksista" löytynyt mitään ilmaisua, vaan ne olivat taiteen näköisiä kopiota ja taiteilijuus oli lähinnä sosiaalinen naamio mielisairraudelle. Vosiko sanoa, että taiteija voi olla hullu, mutta hullu ei välttämättä ole taiteilija?