Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Muistutus: Rasistin vastainen viikko

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana pikkuteemu, 20 Maaliskuu 2012.

No niin Rotat! Vähän enemmän suvaitsevuutta ja vähän näkyvämmin. Vähän vähemmän sitä vihapuhetta, eikä mieluimmin tiettyjä koodisanoja ollenkaan. Kieli keskelle suuta ettei teitä taas tarvi hävetä. Ja jos ette muuta osaa niin hävetkää edes! Muistakaa eduskunta- ja pressanvaaleissa opittu totuus, te olette hyvin huonoja ihmisiä.

1. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko

Okei, kuka nimitetään Rasistiksi ja jota dissataan ja pilkataan. 

2. Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko

Miten se nyt taas menikään ?? rasistin vaikko  rasismin tai sitten radistin vastainen viikko...

3. Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko

Nykyään kun asioitten kritisoiminenkin on jo vihapuhetta, niin sarkaa riittää...

4. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Vitun maahan....t sanon minä.Maahanlaskeutujat eli muuttolinnut on tulossa paskantamaan pelloillemme.

5. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 13 Maaliskuu 2019
  6. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Ei suinkaan,puhuin linnuista.Toisaalta ei täällä ole kuin savolaisia,muutama ulkomaalainen koko sydän savossa.

7. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

8. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Täytyy myöntää että, olen itsekin ajatellut rasitisesti nuorempana ja pieni siemen oli olemassa vielä viime vuosiin saakka. Ymmärryksen lisäännyttyä on rasismi poistunut oleellisesti mielestä ja ajatuksia tulee tuuleteltua paremmin.

Tässä kohtaa persujen esiin marssi on kohdallani toiminut posittiivisesti.
    Siis siten että jos olen huomannut ajattelevani samoin jostain asiasta kuin persut, niinn olenn punttaroinut asian kunnolla ja usein olen paljastanut itselleni sisäisen dorgani ja ajatellut asian uudestaan.

Olen jopa lisännyt ymmärrystäni kaksikielisyyttä kohtaan ja lulen että jytky oli hyväksi rkpeelle, siten että valta osa kansasta toimii ainakin osin samoin kuin minä. Eli haistaa palaneen käryä, jos persut ajaaa jotakin asiaa?

9. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

10. Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko

Arvosnobejahan tämä ketju käsittelee eikä liity rasismiin juuri ollenkaan ,)

11. Herra iso herra

7 709
    10
    38

En koe noi tehneeni, en ole enään huolissani kansasta niin kovin.
    Olen nykyisin aika turvallisin mielin seurannut, ilmiön häipymistä ja siksi olenkin jo huomannnut tuon edellä mainitsemani positiivisen asian.

12. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

13. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Luulen huomaneeni tuon, muttta se ei estänyt minua ajattelemasta kuten kirjoitin.
    Tuleehan rasistikin ketjuun heti haaskalle, vaikka laittaisiin ketjun suvatsevaisuuden puolesta?

14. Herra iso herra

7 709
    10
    38

En ole, jos et ole seurannut, niin Sauli Niinistö on pressa;-)

15. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Jokaisessa meissä asustaa pieni rasisti,sivistyneisyyden nimissä ollaan sitten niin suvaitsevaisia vaikka kuinka ottas päähän:)

16. randomm

randomm Active Member

1 073
    0
    36

Tai sanotaanko näin: jokainen joka ei ole joutunut olemaan omakohtaisesti riittävästi tekemisissä eri kulttuuritaustaisten tai erilaisen ihonvärin omaavien ihmisten kanssa omaa ihmiselle luontaista epäluuloa näitä ja näiden tapoja kohtaan.

Sanoisin että semmonen 10v asuminen jossain oikeasti monikulttuurisessa paikassa tekisi monelle suomalaiselle näistä asioista hössöttäjälle hyvää.

17. Vs: Muistutus: Rasistin vastainen viikko

[QUOTE>
    [/QUOTE]

Samaa mieltä. Löytyy sekä hyviä että huonoja ihmisiä, ihan sama mistä ne tulee. niin minä ajattelen.

18. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

19. randomm

randomm Active Member

1 073
    0
    36

Oho! Loukkaannuitko noin kovasti että piti alkaa käydä henkilöön?

Lonkalta heittäisin että sen on sellainen paikka, kaupunki tai kylä jossa millään ihonväri- tai kulttuuriryhmällä ei ole suurta enemmistöä lukumääräisesti, eikä sitä kautta kulttuurista hegemoniaa.