Ai kliseinen vai ;-)? Lintu vähän vasemmalta puoleleltaan uppoaa taustaan mutta muuten vallan ovela ;-D.
Hän yrittää viestiä sisäisestä ahdistuksesta Lokki on se pirulainen joka ahdistaa ja maalaa ajatukset tuomionpäivän lopuksi. Ihminen itse kuvastaa ilmeellään tuskaa jonka pirulainen aiheuttaa. Osunko lähellekään? Kiva tarina muttei nyt uppoa meikäläiseen. Liikaa käsitellyn näköinen ja liikaa tavaraa kuteGF jo totesikin. Kai tämä kuuluu gategoriaan taide.
No kiitos käännöksestä Jaskau mutta odotan ihan taiteilijan omia tuumailuja vaikka ne olisikin lokin ivallista naurua.
horisontti on vinossa!!1!11 mulla tulee mieleen tästä teatterien mainosjulisteet. tää sopis jollekin farssille mainokseksi.. ton tyypin ilme on muikee..
Eipäs nyt olla niin virallisia . Mitäpä tässä kummempaa kuin omaa omituista huvitteluani. Olen kyllä ollut havaitsevinani että saan usein nauraa itsekseni. Maisemakuvissa yleensä horisontti on 99% vinossa, värejä lisätään hulluna ja jokin tipukin sinne on yleensä jonkun mallin kanssa ympättävä (yleensä kyllä se vähäpukeinen nainen). Pilkka kyllä yleensä osuu omaan nilkkaan (sinne se tässäkin oli kohdistettuna aloittelevana luontokuvaajana). Mää vien kyllä sen kuvankäsittelykirjan takasin kirjastoon snift.. meni Papu nenään..
Ihan on värikästä huumoria, pinnistä, kaverin hiuksista lähtee melkeen lentävä ajatus. Kohtuu hurja soppaus. Juu, huumoria.