Vs: Maria Kuvaa ei voi sanoa huonoksi,ehkä hiukan sekavaksi.Mallilla hyvä ilme,hiukan valo jättää tikut tummiksi joka ei tietenkään ole eduksi.Hiukset vaeltelee pitkin kasvoja.Tuuletin ollut kai liikaa kaakossa tai huonossa kulmassa paremminkin.
Vs: Maria Minusta tämä on hieno. Tällaisia lähikuvia on vaikea ottaa, yleensä joutuu ottamaan monta valotusta, että edes yhteen saisi hiukset hyvin. Tässä on hienosti päästy lähelle ja saatu jotain aitoa ja harvinaista taltioitua. Kun vielä oikeaa silmääkin näkyy hiusten välistä, se täydentää muutenkin hienon kuvan. Minusta tässä on hienointa välitön tunnelma ja aitous. Kuvan ihminen vaikuttaa mukavalta personaalta, ja jos sallitaan - sangen sensuellilta. Valo on ok, mutta voisi olla hiukan muotoilevampi. Tosin silloin hiuksista tulisi rumat varjot kasvoille. parempi siis näin. T Jukka
Vs: Maria Thääänks kommenteista! Kimo; Tarkennatko mikä jää tummaksi kun en oikein hokaa ;-) Jukkis71; Juurikin näin, luonneanalyysiä myöten Ps. Oon vähä kasarinuori ;-)
Vs: Maria Hyvä kuva ,tont vori.Hampaat ja pupillit jää hiukan tummiksi mutta niinhän se usein on.Helpohko nysvätä photarissa t Kimo
Vs: Maria Mun näytöllä näyttää siltä että hiukan vaalentaisin kuvaa. Toteutus on onnistunut ja ilme on kiehtova.
Vs: Maria Jeeps Kimo, ny tajuun ;-) Juke.K tuo tummuus tuli vähän mallin toivomuksesta, moon niin naisten kuljetettavissa ;-)
Vs: Maria Mä taidan olla jo fossiili, koska en oikein pidä siitä, että hiuksia on sekaisin keskellä kasvoja, no ei kai olla juuri kampaamosta tulleita. Kiva kuva muuten ja tarkennus kohdallaa (hiuksista huolimatta).