Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Movember 2013

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana pikkuteemu, 31 Lokakuu 2013.

1. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Vs: Movember 2013

Ja on toki Juke K:llakin (on väliä)

2. markku55

markku55 Active Member

Hetkinen, siis oli, mä vasta ajoin ne pois eilen, makrolla vois saada jo kuvan sängestä ;))

3. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

No niin kehut pois sitten ja häpeäpaaluun! :)

4. markku55

markku55 Active Member

Mites täällä sujuu, eikö mitään väliaikatietoja (kuvia) viiksien kehittymisestä.

Yksi tuen antamisen este on nykyään tietämättömyys rahojen käytöstä, oisko siihen mitään selkeää kerrottavaa, jos vaikka saisimme kokoon yhteensä 1000€, niin mihin ja kuinka suurilla summilla rahat menee? Vastaukseksi ei taida riittää, että toimintaan, vaan hieman tarkemmin ;)

5. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Movember Suomi

Tuolta valikoi Suomi: Movember Suomi

6. markku55

markku55 Active Member

Osallistuin nyt sitten porukkaan, oma viestini oli:
    Olen ekaa kertaa mukana, ja olen vakuuttunut, että asia on oikea. Muistuttaisin maakohtaisista mahdollisuuksista vaikuttaa ennaltaehkäisevästi varsinkin eturauhassyövän hillitsemiseen. Minusta miesten eturauhassyövän ehkäisemisessä ja löytämisessä on mm PSA veritestin ottaminen riittävän usein edellytys syövän nujertamisen kannalta. Minusta yli 50v miesten osalta pitäisi aina ottaa PSA testi kun he käyvät terveyskeskuksessa, PSA testin tulisi olla kutsumenettelyn mukainen kuten naisten Papa testit.

Liitetyt tiedostot:

7. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

.

Liitetyt tiedostot: