Vs: Movember 2013 No, en ooo. Joku muu tuonkin kuvan on tehnyt ja levittänyt verkkoon. Mutta oli ihan pakko Ei millään pahalla eikä hanketta aliarvioiden - päinvastoin. Arvostan tällaista joukkovoimaa ja tahtotilaa, joka saa asioita osaltaan eteenpäin.
Vs: Movember 2013 Veera ei levittänyt koipiaan että olisin pienen pääni väliin saannut joten tämmönen tämän päivän sänki tällä kertaa. Huomenna sitten vaikka kainalosta.
Vs: Movember 2013 Se ei tietenkään anna oikeutta sinulle esittää kuvaa täällä. Lähteen merkitseminen ei anna oikeutta kuvan käyttöön.
Vs: Movember 2013 Tiedätkö sinä onko kuvan käytöstä sovittu vai veditko ihan taikapallosta ton aspektin esiin?
Vs: Movember 2013 Sekä että koska olen juuri tuossa kohden tekemässä tradiotinaalisen saunomisen välissä tapahtuvaa vilvoittelua.
Vs: Movember 2013 Ihan vaan Markulle tiedoksi että tämä kuva on eilinen siks on noin lyhkäset viikset. Tänäänhän ne on jo muhkeat kun Magnumilla. Kuva on muutenkin omistettu Markulle.
Vs: Movember 2013 Etkös sä tullut ulos kaapista jo aikoja sitten, vai etkö ole varma vielä Ei vaineskaan, pitäis munkin ajaa karvat naamasta veke, mutta kun on se kiristyskeikka vaimon suhteen vielä kesken, jos ei lupauksistaan huolimatta lopeta röökaamista, niin en myöskään aja partaa, tosin tässä olis tyylikäs paikka ajaa ilman että jäisi häviölle tuossa kahinassa.
Vs: Movember 2013 En ole tullut ulos, enkä tuu. No movemberin suhteen se karvojen ajaminen tais mennä jo mutta muutenhan saat tehdä karvoilles ihan mitä tykkäät. Elä vaan mene keltään eukolta mitään kysymään. Ole mies ja tee omia päätöksiä.
Vs: Movember 2013 Ok, kiitos neuvoista Mun tilanne oli sellainen, että oma eukko lupasi lopettaa röökin polton sinä aikana kun olen viikon kaukoidän messuilla keväällä tänä vuonna. Palattuani messuilta, mulla oli puolentoista vuorokauden sänki päällä ja selvisi, että eukko ei olut tehnyt mitään ratkaisevaa röökin polton suhteen, joten tässä ollaan edelleen karvat naamassa. Mutta kuten sanoit, ei eukot mitään määrää, joten sen perusteella parran pitäisi säilyä ikuisuuteen, koska se harmittaa muijaa. Mutta mitäs teet, kun itse haluaisi olla nuorekkaamman näköinen, eikä voi antaa periksi eukollekaan?
Vs: Movember 2013 Jos nyt ihan taas kalsarit nilkkoihin, niin itse asiassa mulla kasvaa nuo poskiparrat aika laikukkaisiksi (oletan=reisiharjat?), mutta jospa viikonloppuna kuvaisin tässä tilanteessa, hieman siistittynä ja vielä enemmän siistittynä ja sitten kaikki pois, niin oisko tuo muutaman kuvan paikka? Jään kyllä aika monta päivää perään aloituksesta, mutta väliäkö sillä hyvän asian puolesta.
Vs: Movember 2013 No nyt saatte sitten kestää koko risuparrasta luopumisprosessini. En omaa mitään systeemiä omien potrettien ottamisessa, joten E-PL5:n kääntyvä näyttö sai toimia opastajana ja kädet mahdollisimman suorana otin kuvat kylppärin loisteputken ja osin katossa olevan hehkulampun valossa. Liian läheltähän nuo on otettu, mutta kelvannee Movember kuviksi. Kaikki on hieman ylivalottuneita ja jostain syystä ne menee melko kummallisiksi kun yritän saada sävyjä puhkipalaneista osuuksista, mutta näillä mennään:
Vs: Movember 2013 Itsellä on vielä aika alussa tuo kasvatusrosessi. Kuvaa sitten vasta loppukuusta.. Mutta komeet on viikset markulla!