Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pieni Iltasatu.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 2 Syyskuu 2009.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Se menee suunilleen näin:  Olipa kerran tuulinen ja sumuinen yö, äh, ei ihan niin.
    Yritetääs taas: Olipa kerran...
    ja senpituinen se.
    123 lukukertaa ja jopa enemmän, tällähetkellä noin puolet prolabin asiakasrekisterin laskurista. 123, maaginen luku joka tuli siitä että mulla sattui olemaan postilokero sillä numerolla. kun ajattelin että vois myydä matskua muillekin eikä vain mässätä ja fiilistellä yksin, laitoin ton saitin pystyyn. No ei se siitä minnekään häviä, kuten ei se toinenkaan 123 saitti. Se että niin monella meni herneet nenään kun meni, johtuu tietysti tosta häijystä asenteesta antaa samalla mitalla takaisin. Ei se sen kummempaa ole. On sitä elämää muuallakin ja saitteja jossa suunnilleen kaiki on"Pro" statuksella jos meinaa jotakin enemmän postata. Meinasin tossa yhdessä vaiheessa jopa liittyä kameraseuraan, no niin pitkälle ei munkaan huumorintaju veny. Jos on asiaa, jatkossa täräyttäkää suoraan emaililla, ei mitään yskänkohtauksia, koetan päästä kaikista eritteistä ja limaklönteistä eroon...

1. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113
    Vs: Pieni Iltasatu.

Huomasin juuri äsken että olet myöskin kirjoittanut eilen illalla iltasadun (omani on aamusatu myös) tänne Kameralaukkuun. Eilen en tätä havainnut ja omani ei mitenkään liity tähän tahi Sinuun - se oli silkkaa fiktiivistä kerrontaa puoliunessa - juuri heränneenä.

Toisin tavoin mutta kuitenkin kummatkin käsittelevät kuolema -teemaa.

Tässä on hyvin surullinen taustavire ja näen aikaselkeitä viitteitä ikävästä ja mustasta ajattelusta.
    - Toivon aivan muuta.

Tällä ei tietenkään ole mitään merkitystä mihinkään mutta haluan sanoa että olen perkeleen pahoillani liiallisesta sauhuamisestani taannoin. Semmoinen on ällöttävää.

Kyllä ihmisellä pitää olla lahjakkuutta myös päättää typerät käyttäytymismallinsa - tulen yrittämään parhaani.
    Pyydän anteeksi (myös sitä etten tämän paremminosaa kirjoittaa ajatuksiani tästä -olen valvonut liikaa).
    - Eero

2. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Jukka vatanen - yritin lähettää sinulle sähköpostia - Laukkuun ja omaan S-osoitteeseesi.

- Eero Juvonen

3. Vs: Pieni Iltasatu.

Aneleksä Erska jotakin synninpäästöä tai anteeksiantoa  ?? Mä kerron sulle pari juttua, ihan tästä elämästä ja "tositarkoituksella"
    Kun mun vaimo alkoi lähestyä kriittisiä vuosia jolloin naisissa tapahtuu käsittämätön biologinen muutos. (jäkätystä ja kärttyisyyttä riittää vaikka muille jakaa) Päätin tehdä asialle jotakin (muutama varotus tietty myös) eli ostin hänelle 50-vuotislahjaksi alkeiskurssin ratsastuksessa. sanoin "puhu sille hepalle, sillä on iso pää sinne mahtuu paljon sun juttujas" lisäksi tekee hyvää bitchille kun satula hieroo pois pahimmat patoutumat.
    Sulle erska sanon: hanki KOIRA ! selitä sille kaikki juttus, vaikka kuinka päättömiä puhelet, se vaan innostuneena heiluttaa häntäänsä ja ajattelee: onpas minulla viisas isäntä...

4. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Ei voi olla totta ...

Eipä muuta kuin että olet aika vittumainen mies. Olet muuttanut -Taas! alkuperäisen tekstisi muuksi -vanha kikkasi ja luulet sen olevan jotenkin ovelaa. Mulla on se sun surullinen itsemurhavuodatuksesi kyllä tallella myös.

Sairasta, anelee sääliä ja kertoo jostain edellisistä elämistään tapettuna juutalaisena jne... ja vihjailee varsin selväsanaisesti hautovansa itsemurhaa ajamalla moottoripyörällä päin (oliko se nyt jotain sillan betonia?).

_Vain_ siksi pyysin anteeksi kun valitit niin säälittävästi ja uskoin että olet kaikesta huolimatta ihminen, josta pitää inhimillisyyden nimissä jonkinasteista huolta kantaa. Et ole huolehtimiseni arvoinen, sadistisia leikkejä harrasteleva vanhus.

Perun anteeksipyyntöni -olet sairas kusipää. Ilmiselvä narsistinen psykopaatti -joka nauttii toisten kiusaamisesta. ja _pelkästään _ itse olet syyllinen kaikin tavoin siihen että sinuun alunperin suutuinkin. Mutta sinä et perkele ole edes suuttumisen väärti - naurettava, sairas ja kiero otus !

En halua olla missään tekemisissä tuollaisen otuksen kanssa, jatkuvasti valheita ja itsekehuja syytävä säälittävä ukonrähjä.

Olen pahoillani ettei tätä voi yhtään kauniimmin ilmaista.
    Kaikin tavoin hyvästi , herra Vatanen. Tälle ukolle valehtelit viimeisen kerran.

Voi vittu mikä tyyppi.
    Jätän teikäläisen tästälähtien täysin huomiotta.
    Jätä sinä myös minut - ainoastaan sitä pyydän :]

- E

5. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Tämäpä oli sit tässä. Lukkoon.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.