Otsikosta vain tulee mieleen hauska tarina entisestä leiriohjaajastani (rinnastettavissa partiojohtajaan), joka oli siskonsa häiden jälkeisenä yönä ryhtynyt ajamaan takaa kännistä hääväkeä moottorisahalla (vai olisko tuo ollut kirves?) huutaen "Mie oon morsiammen veli, mie tapan kaik!"
Näyttää harmittava todella paljon. Tyylikäs kuva, hauska ja käsittely on kohdallaan. Erinomainen hääkuva. Olitko ihan keikalla kuvaamassa? Vesku
Sitä se sisäsiittoisuus saa aikaan. Mutta kuva on mielestäni oikein riemastuttavan hauska, sävyt natsaa todella miellyttävästi, Aavistuksen hämää tuo pilkistävä leuka
Se teki sen kyllä vitsillä. Vähänkö melkein onnistuin highjackaamaan tän threadin. Tässä kuvassa ei oo musta mitään selkeetä vikaa, ja on monia hyviä puolia. En vaan tiedä, miksei se sitten iske. Harmi. Ois kiva sanoa, miksei, mutta ei. Onks värillistä?
Oikeastaan itse sainoisin mielummin niin, että tässä on aika lailla vikaa, mutta silti tykkään kovasti Jos nyt näin saa omasta kuvasta sanoa. Tässä on sitten tosiaan yksi niistä harvoista omista kuvista, josta olen pitkään aikaan pitänyt. Enemmän tulee sellaista perusjöötä. Itse tykkään fiiliksestä, joka tuossa hetkessä on tallennettu. Rajaus taas voisi olla vaikka paljonkin parempi. Keikka taisi kestää 13 tuntia, joten eiköhän tuosta jokunen värikuvakin jäänyt muistoksi. Tästä minä kuitenkin pidin itse enemmän.
Tässä on hyvä meininki blondimorsiamella. Napakka sivuvalo tuo jotenkin elokuvamaista tuntua kuvaan. Jep!
Morsian erottuu todella huikeasti kuvasta ja on täydellinen otos hänestä. Taustan harmahtavat äijät on ärsyttäviä ja onneksi vain taustaa. Hyvä repäisy kuvana ja neidosta plussat.
Tätähän voisi jälkikäteenkin ihan pikkuisen rajata, jolloin nuo taustan leikkaantuneet heput katoaisi. Eli ylhäältä valkoisia kauluksia myöten ja oikealta heppu veks, jäisi vain ehjät kasvot näkyviin ja päähenkilöiden kasvojen ilmeet vain korostuisi. Morsiain on kyllä huippu. En vaan missään kohtaa tajunnut tuota kommenttia, että "sekös häntä harmittaa", kun kuvasta välittyy ihan muuta. Pikemminkin syntyy mielleyhtymä, että tässä lauletaan jotain musikaalia..
Tai leikkaisi niin että tuo tummahko mies morsiamen vieressä myös jäisi. Jolloin mies henkilö nousisi taustalta myös isompaan tasapainottavampaan rooliin. Itse asiassa kuvan heikoin lenkki on tuo kolmas mies tuolla oikealla. Mies joka ei kuulu joukkoon. Johtopäätös itsellä on se että kuva alkuperäisenä ja hitusen sekavana on paras.