Vs: Swendat Plagiaatti. Et sitten muuta keksinyt? Päättömät hiihtäjät, porot ja naiset, puolikkaat ostoskärryt, röökintumpit, vessanpöntöt on jo varattu. Korkean taiteen kopioiminen ei tee kopiosta taidetta. Kas kun et laittanut tätä vielä reilusti vinoon. Tais kuitenkin käydä mielessä?
Vs: Swendat tareone, hiljaa nyt tai alan laittaa taskukenguruidemme kuvia koira- ja kissakuvieni lisäksi tänne näytille. Tuo Gaylordin kuva on tosi hieno!
Vs: Swendat Jos joku ihmettelee mistä on kyse niin toi tareonen viesti on puhdasta vittuilua mun kuvista. True gentleman.
Vs: Swendat Sen sijaan true taiteilija peräkammarista ircin sinevalossa kuittailee ostaakaa hooolgaa olkaa taiteilijoita. Sama true taiteilia kuvaa päättömiä poroja ja omaa paskaansa pää vinossa ja kutsuu itseensä TÄYSIN vakavissaan taiteilijaksi. Taiteilija joka koko parikymmenenvuoden elämänkokemuksella pipo silmillä purkaa koko elon kirjon kuvataiteeksi. Korkkarit kun luetttiin ruvettiin haaveilemaan sotakuvaajan urasta ja päädyttiin johonkin ihan muuhun.......
Vs: Swendat Oisin voinut tietysti kuitata sulle yksärinä, mutta meni nyt näin julkisesti. Irkissä seläntakana kuittailu ja vittuilu on ilmeisesti rovaniemeläisen perspektiivistä jotenkin hienompaa ja ylevämpää? Eipä siinä mitään, toi on tuttua toimintaa myös tämän foorumin modepuolella, että siinä mielessä oot ihan linjassa. p.s. Sitä saa mitä tilaa.
Vs: Swendat Et olisi kun et osaa/uskalla käyttää yksäriä. Pitää seistä laumassa, että on lauman tuki.
Vs: Swendat Tämä teidän vitt*ilu mua kohtaan lähti siitä liikkeelle kun totesin ääneen pari kk sitten sen mitä monet ajattelivat, mutta kukaan muu ei sanonut ääneen; "vuoden laukkulainen" äänestyksen gf-ihkuilu juttu...ihan varmasti muistatte sen. Sen jälkeen on tullut minun ketjuihin sitä epäsuoraa/suoraa parin lauseen vit*uilua. Mä en mielestäni ole tehnyt mitään muuta kuin menettänyt eilen hermoni siihen kun taas se sama kaverusten keskinen jutustelu veti ihan läskiksi mun kuvaketjun...ja sit räjähdin. Jotta tätä ei enää tapahtuisi uudelleen niin tähän on olemassa helppo ratkaisu; pyydän ettette koskaan enää kommentoi ketjujani (kuviani siis = ette kirjoita kuvaketjuihini) ja minä en kommentoi / kirjoita koskaan sinun tai gf:n kuvaketjuihin / kommentoi kirjoituksia mitenkään. Sopiiko? Ja nyt tässä vaiheessa kun melkein kaikki on jo sanottu niin voinpas kertoa, että tsekatkaa ensin nimimerkit jos menette henkilökohtaisuuksiin. Enpä ole sattumoisin mm. koskaan kuvannut ulostetta vessanpöntössä. Ja muut henkilökohtaisuudet ja minun kirjoittamat vit*uilut löytää täältä, sopii muodostaa yleisvaikutelmaa olenko täysi kusipää vai en http://kameralaukku.com/forums/smf/index.php?action=profile;u=57;sa=showPosts Ja nyt sanon sen tässä suoraan, en yv:llä tai en irkissä: vitu*taa edelleen ihan liikaa se, että sotkette edelleen ketjuja niillä keskinäisillä small talk jutusteluillanne. Ja uskokaa pois, en ole ainoa jota tämä asia risoo. Oikeasti, tämä on keskustelufoorumi valokuvauksesta -- ja ainakin minun käsityksen mukaan keskustelufoorumeille ei yleensä kirjoitella yhden lauseen heittoja vuoroperään aina välillä kaveri kompaten ja hädän tullen porukalla kaveria auttaen. Sellainen kirjoitustyylil on ihan 100% irc-kamaa. Siis siinä ei ole mitään pahaa jos se tapahtuu esim. irkissä, mutta se nyt on jonkinasteinen fakta, että se sotkee foorumeiden kirjoittelut. Sitä paitsi, mikään ei estä tulemasta irc-kanavalle, siellä voin sanoa sitten reaaliaikaisesti päin naamaa jos jokin mua ärsyttää. En harrasta yv-kirjoittelua. Mutta niin, mun puolesta tämä aihe on loppuunkolottu, en lue tätä ketjua enää ollenkaan tämän jälkeen ja toistan vielä pyynnön. <COLOR color="yellow"]Toivon että jättäisitte kuvaketjuni jatkossa rauhaan, samoin kun minä jätän teidän ketjut rauhaan.</COLOR> Kiitos ja anteeksi, best of luck, congrats 7/7.
Vs: Swendat Hitto vie mitä lässytystä. Uskomatonta paskanjauhantaa. Kantsis varmaan siellä irkissäkin pitää suu sit soukemmalla ja lakata itkemästä siitä mitä holgailijat tekee. Ihme ongelma se tuntuuki joillekin olevan.
Vs: Swendat Tässä yksi syy miksi en pyöri "piireissä", ei edes ole kivaa iltalukemista tällainen. Ehkä se turpaanvetomiitti ei ole sittenkään huono idea... vaikka tuskin sinnekkään tulisin.
Vs: Swendat Mutta katso, te kaikki, jotka palon sytytätte, te palavilla nuolilla varustetut, suistukaa oman tulenne liekkeihin, niihin palaviin nuoliin, jotka olette sytyttäneet. Minun kädestäni tämä teille tulee; vaivassa täytyy teidän asua.
Vs: Swendat Niin valokuvaus on iloinen harrastus joka saattaa ihmiset yhteen. Olen huomannut että "taide" kuvien ottaminen on aika totista touhua, joskin asioita kevennellään näennäisesti hymiöillä. Tarvittaessa todetaan että "ei ole pakko" tehdä jotain ja hymiö perään. Ei tuo "sisäpiiri" juttu ole kovin kaukaa haettu, vaikka en nyt ketään riitapukaria tästäkään topicista tunne.
Vs: Swendat Taidekuvien? Kenen mielestä sitten lienee niin vakavaa ... Voin osoittaa kyllä aika nopsaan sormella ihan muualle kuin ainakaan tämän ketjun aloittajaan tai tareen... Enkä edes puolustele ketään, noi pojat osaa puolustaa itte itteään ihan tarpeeksi. Ja kummasti jota kuta se holgailunkin iloisuus haittaa.... Mutta mitäpä siitä. Ja toisaalta, sitä hauskempaa mitä pahempi mieli muilla on.
Vs: Swendat Miksi valokuvaus foorumilla joutuu puollustelemaan itseään tai toista henkilöä, eikö se jo osoita että jokin on mennyt pieleen ? Ei minulla ole ketään vastaan mitään, enkä osoittele sormella, nämä kommentit perustuvat ainoastaan omiin havantoihin... eli voin olla väärässäkin.