Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Moottorirekiajelua_01

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana TeeVee, 16 Huhtikuu 2005.

  1. TeeVee

    TeeVee

    45
    0
    0
    Kokeillaanpas laittaa kuvia muidenkin haukuttavaksi. Eli tällainen liikeseis-kuva aluksi:
    täällä
     
  2. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Tykkään valosta ja liikkeen tunnusta, vaikka onkin tolleen pysäytetty se liike.
     
  3. Toi koivu on ihan väärässä paikassa, mutta muuten mukava tunnelmallinen päristelykuva.
     
  4. Mielestäni ihan hyvä otos. Saattaisi kaivata hieman terävöitystä. Pöllyävä lumi tuo kuvaan vauhdin tuntua. Toi fangion kommentti on ihan totta - koivu kasvaa äijän selästä. Tuohon tuskin olet pystynyt millään vaikuttamaan, sillä uskoisin, että kuva on otettu melko nopeatempoisessa tilanteessa. Sommittelu sinällään toimii mielestäni; kelkkakaveri on hyvin sijoitettu oikeaan reunaan ja vaikka onkin tulossa kohti, niin jalakset on jo hieman käännettynä, jolloin ainakin minulle syntyy kuva että kelkka on matkalla kuvan tyhjään tilaan (vrt. yleisesti ajatellen katseen suunta kuvassa) niin kuin pitääkin.
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Hieno kuva kyllä.

    Ainahan noita risuja ja puita on Suomen kamaralla ettei niitä voi välttää. Joka tapauksessa harvinaisen hyvä moottorikelkka kuva mitä itse olen nähnyt.
     
  6. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Ei sentään kasva päästä, eli plussaa siitä. Muuten kyllä pidän kuvasta todella paljon. Liikkeen suunnalle on sopivasti paljon tilaa ja terävyyttä löytyy. Lisäksi valotus on hoidettu todella tyylikkäästi, tulee just kiva ilta-auringon valo mieleen.