Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

8 kuvaa Kuopiosta

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukka Lehmus, 21 Marraskuu 2007.

1. Anonymous

Anonymous Guest

Vs: 8 kuvaa Kuopiosta

Sori vaan. Mulle näyttää siltä kuin joku olisi kävellyt kaupungilla ja räpsinyt mennessään rakennustyömaita. En oikein hahmota millaista sen suurempaa panosta kuvaaja on kuviin tai sarjaansa antanut. Yksittäisillä kuvilla saatta olla jotain dokumentaarista arvoa vuosien saatossa, mutta muuten en vain näe oikein mitään.

Näkisikö joku muu?

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Vs: 8 kuvaa Kuopiosta

Alkupäässä oli ihan jees kuvia, noi lopussa oli hiukan samanoloisia. Ihmisiä ei näkynyt, vain keskeneräisiä rakennustyömaita. Hmmm-m, ihan punaistalankaa en löytänyt. Mutta aika kovahan se rakennus buumi ollut Kuopiossakin. Sarja olisi kaivannut jotain muutakin, nyt jäi vaillinainen fiilis.

3. Vs: 8 kuvaa Kuopiosta

Minusta tämä taas oli jlehmus-sarjaksi poikkeuksellisen helppo ja vetävä ;)
    (Vaikka virusmainen nasevuus tietysti puuttuukin.)

Lopussa oli jopa lupaus, että kyllä Kuopioonkin joskus saadaan lämpimät eristelattiat; se on hyvä.

4. Vs: 8 kuvaa Kuopiosta

Kiitos kommenteista

> Sori vaan. Mulle näyttää siltä kuin joku olisi kävellyt kaupungilla ja räpsinyt mennessään rakennustyömaita.

No niinhän mä juuri teinkin. Ei Kuopiossa paljon muuta kuvattavaa ole.

> Alkupäässä oli ihan jees kuvia, noi lopussa oli hiukan samanoloisia. Ihmisiä ei näkynyt, vain keskeneräisiä rakennustyömaita.

Oli siellä yks mummo. Otin sellaisen kuvan jossa hän ylittää katua Valintatalon edessä. Juttelinkin vielä sen mummon kanssa, oli meinannut jäädä suojatiellä auton alle kuulemma.

Itse asiassa pari kolme loppupään kuvaa on tän sarjan ydin ja alussa olevat kuvat ovat lähinnä paikan esittelyä.

> Lopussa oli jopa lupaus, että kyllä Kuopioonkin joskus saadaan lämpimät eristelattiat; se on hyvä.

Niin noi kuvat on otettu jouluaattona.