Vs: Lehtoakileija Kaunis lajikuva, eriasteisia kukintoja, sommittelu kohdallaan, terävyysalue myös hallinnassa. Rajaus on vähän ahdas, alhaalta ja oikealta.
Vs: Lehtoakileija Kyllä tähän täytyy toistaa edellisiä. Jännää miten näin laadukkaat kuvat vain sujahtavat ohi (130 jotain katselua), ja roskaa jaksetaan kommentoida. Ikävästi keltaisen lehdistön kulttuuri laskeutumassa foorumitoimintaan. Tämä saattaa olla piirun ahdas alhaalta ja vasemmalta. Jos kuvakulmaan olisi voinut vaikuttaa pikkaisen niin pienemmän nupun ylle olisi toivonut tummempaa ja alle vaaleampaa taustaa, eikä juuri toisinpäin. Tyylikästä kasvikuvaa kun ikä tulee esiin monessa kerroksessa.
Vs: Lehtoakileija Toivottavasti asiaa korjaa edes vähän joidenkin hyvien kuvien kohdalla se, että meikäläinen käy aina muutamien kuukausien välein kurkistamassa kaikki viime kurkistuksen jälkeiset kuvat. Silloin niitä omasta mielestä kommentoimisen arvoisia kuvia tietenkin nousee uudelleen etusivulle sieltä aikojen takaa. Joskus on käynyt niinkin, että jotain kuvaa ei ole kommentoitu kertaakaan ja kun se sitten on jälkikäteen noussut uudelleen etusivulle niin sitä onkin jo kommentoitu aika ahkerasti. Monihan kärttää kuvilleen kommentointia (niin ainakin kuvittelen) jollain typerällä kysymysten mukaan liittämisellä tai sillä että mollaa itse omaa kuvaansa. "Arvaa missä otettu?" "Laitoin tämmöisen räpsyn." "Osaatteko kertoa minkä väriset kalsarit Ruotsin kuninkaalla on sunnuntaisin?" tms. Onneksi moisten kohdalla on jo tainnut tulla ylisaturoituminen vastaan niin että seurauksena on lähinnä passiivisuutta. "Jos et itse tiedä missä oot kuvas ottanu niin älä sitä meiltä kysy vaan mene katkolle!" "Joo, näyttää olevan ihan kohtuu hyvä kuva mutta jos kuvaaja itse pitää sitä räpsynä niin enpä viitsi kommentoida. Annetaan kommentit niille, jotka laittavat oman arvostelukykynsä valossa räpsyjen sijaan kuvia palstalle." Ja hyvä niin että sellainen kärttäminen lähinnä vähentää eikä lisää kuvien saamaa huomiota. (Itselläni ainakin on vähän sellainen peruskaava, että jos on linkki ilman tiiseriä niin en yleensä käy edes katsomassa, jos on joku "tunteeko kukaan kuvassa näkyvää henkilöä/paikkaa/traktorimerkkiä" -kommentointiruinaus niin kommentointihalu putoaa 95% ja jos kuvaaja esittää kuvansa räpsynä niin saatan kysyä että miksi hän sitten postasi sen jos se kerran on räpsy mutta itse kuvaa välttelen kyllä kommentoimasta. Samoin massapostaajien kohdalla ei juuri viitsi kommentoida edes kommenttien arvoisia kuvia. Massapostaajista lähinnä toivoisi että avaisivat yhden threadin ja mättäisivät kaikki kuvansa sinne sen sijaan että joka päivä tulee samalta hemmolta 6 eri kuvaa joista puolet käytännössä edellisten reproja.) Mutta takaisin asiaan: Tuon yllä olevan kuvan kolmiulotteisuus tekee ainakin minuun melkoisen vaikutuksen. Hyvin harkitut epäterävyysalueet kohteessa ovat usein loistava tehokeino.