"Ja minähän lähden... täällä ei ole enää mitään." Kuva otettu ihan luonnon valossa, ei mitään valaistusvirityksiä. Kamera: NIKON CORPORATION NIKON D300S Taken on 2011/07/01 10:53:04 Exposure: 0.003s (1/320) Focal Length: 350.00mm F/Stop: f/6.300 ISO Speed: ISO200 Exposure Bias: 0.00 EV Ei salamaa
Vs: Möttiäinen Koitin itse ensimmäisiä vastaavia viime kesänä. Kiinnostaisi tietää miten tämä on valaistu? Itse käytin valkoista sontikkaa Quadran a-päässä ja kyttäsin kamera jalustalla sopivaa tilaisuutta, enemmän tai vähemmän onnistuneesti.
Vs: Möttiäinen Kiva "möttiäinen" - hamassa nuoruudessa meillä päin pikkupojat sanoivat näitä pimpeiksi...
Vs: Möttiäinen Jepulis lentokuva... pikkasen 'möttiäinen' ulkona tarkennuksesta, mutta ei paha. Kiva että ns. makrokuvassa näkee ympäristöä myös.
Vs: Möttiäinen Hieno! Onko tämä ollut julki aiemminkin? Ihan kuin oisin tämän nähnyt jossakin ennenkin.
Vs: Möttiäinen Tämä on kyllä niin kiva, että kehutaan toinenkin kerta. Erityisesti vihreän taustan ja möttiäisen välinen värikontrasti.
Vs: Möttiäinen [QUOTE> [/QUOTE] Onpa tuo tullut laitettua joihinkin paikkoihin esille. Itse olen siihen tykästynyt kovin. Tarkennus on hiukan pois kohdaltaan, mutta lentokuvaksi aika hyvä.