Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pieni Balettityttö

Discussion in 'Kuvat ja galleriat' started by J.Kimonen, Mar 31, 2006.

pienen tytön poseeraus

1. mä luuli et sireni o palannu :) mut eipä sit ollukka.

pikkase lisää kontrastii ja mustavalkoseks ni saat ainaki jarin puolelles ;)

2. Jotenkin pahalta näyttää mun silmään. Valo on suoraa ja kovaa, nuo terävät varjot hävittää tuosta sen kaiken lennokkuuden ja liikkeen mitä se kaipaisi. Rajaus on ihan jees, samoin pose, asu ja taustakin... jos balettityttö olisi hieman kauempana taustasta ja valo tulisi pehmeämpänä jostain muualta, niin ja jos tarkennus olisi edes mallissa päin, niin ihan kelpo kuva tämä olisi.

3. Matti on täysin oikeassa,tausta oli liian lähellä ja varjot pahasti esillä,suoraan sanottuna kokeilin vanhaa sukkahousupatenttia linssin edessä ja tämä oli ainut kuva jossa mielestäni tyttöni oli kivassa asennossa ja jossa oli kohtalainen sommitelma,joten shoppiin vääntämään puoliväkisin kuvaa, vaikka peruslähtökohdat olivat huonot,olipa selitys.

4. aika pahan vetäsit,etunimi täsmää,miten sä voit taata että jari olis mun puolella.

5. ¨Joo ei ne sukkikset oikein toimi kameran kanssa. Kokeiltu on täälläkin ;) Ehkä jollain sotketulla uv-suotimella saattais vielä kokeillakin, muttakun ne on melkein sillai, että ensin pitäis valottaa vaikka 1/120 suotimella ja sit1/120 ilman... "pidä toi, älä liiku!!!"