Vs: Unelma Pakko huokaista näin poikamiehenä, monen muunkin unelma ;D Itse kuva on valon ja sävyjen kohtaan hieman keskitasoa, vaatisi toisen oton/rankkaa säätöö. Esityksenä jees.
Vs: Unelma Ei ole tämä niin onnistunut kuin se pakarakuva. Valo tulee mahaan ja leventää sitä. T Jukka
Vs: Unelma Jännä ettei vaikuttavuus ole mulle kummoinen, ;D uloskatsomiset on viehättäviä. Valo hienosti. Onkohan kuvaa tummennettu pyöreällä "työkalulla" kun nurkkiinpäin näkyy laikkuja- liukuväri eiole riittävän pehmeä
Vs: Unelma Se on toi taaimmainen käsivarsi, joka "leventää masua" - ei niinkään valo? _______________ Erään suurmiehen sanoin : "Tattista. Hyvä otanta. Tak."
Vs: Unelma Joo käsihän se. On sitä vähän tummennettu jälkeen päin mutta oli muutenkin alivalotettu ruutu.
Vs: Unelma kauniisti piirtää nuo lehdet ulkona ja ihon pinnan, just sopivaa varjopiirtoa. Yksi pieni miinus: oisit voinu photoshopata noi pisteet (luomet) massun päältä. Senverran tarttee olla jo fassion ja beautykuvaajaa...
Vs: Unelma Muuten samaa mieltä mutta nuo luomet massuliinin päällä ovat mielestäni "aivan ihanat" ja olen onnellinen että sain ne nähdä.
Vs: Unelma Estin kanssa olen umpisamaa mieltä, olen onnellinen noista luomista. Ei kai niitä kannata poistella. Tai jos poistaa, niin sitten aivan lääkärillä, mikä on joskus jopa ihan suositeltavaa.
Vs: Unelma Tosi kaunis kuva mutta näinkin tarkasti harkitussa kuvassa mua hämää ikkunankahva kasvojen takana. Sotkee taustaa ja ilman sitä kasvot tulisivat kauniimmin esille. Ehkä vähän loivemmat sävytkin toisivat perspektiiviä tähän.
Vs: Unelma Tyylikäs ja kaunis kuva. Eihän se ihan täydellinen ole, kun oikein kriittisesti katsoo, mutta kokonaisuus toimii hyvin.