Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Maistuuko nuuska

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nieppi, 6 Marraskuu 2005.

Ja koska om MV-buumi mennossa niin minäkin kokeilin mv käännöstä

1. Juki

Juki

313
    0
    0
    Mallille voisi laittaa nuuskapurkin suuhun pystyyn huulien ja hampaiden väliin, kuvata edestäpäin ja laittaa _sille_kuvalle otsikoksi "Maistuuko nuuska"? ;))

2. Hyi helvetti! Eipä maistu.

3. Jatka tuttelin parissa :)

4. Jos pitää tuttelin ja nuuskan välillä valita niin ehdottomasti valitsen tuttelin!
    Mutta jos mies iltaisin kampailee mylittleponin jouhia, niin on hyvä välillä kipata purkista nuuskaa naamariin ettei miehisyys kokonaan katoa...

5. Laita nieppi nenä omaan kakkosees :)

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Yöks. Näyttää siltä kuin GF tunkis tuon kurkkuunsa saakka.

Tuttelia mullekin mieluummin kiitos. Varmaan just sen takia ku mä oo saanu koskaan leikkiä My Little Ponyilla...

7. Lisää tosimieskuvia..
    Sävyala nyt ei mitenkään erityshyvä, jos kuvasta nyt jotain muutaakaan hyvää löytyy. No iltis- tyyppiseksi puheenaiheeksihan tämä on toki hyvä ;-)

8. Ja minäkin saisin tuntea nuuskan maun ...

9. Ei musta muunlaisia saakkaan ...se on lahja ylemmältä taholta...Rock Jumalan armosta.. oujea

10. My littlre pony -videoissa on aika messevät musat:
    "Tsuppiduu tsup tsuppiduu..."

11. juice

juice

912
    0
    0
    Ei silti pippelijatsia...

12. Täytyykin siten vissiin testata toi Fangion mielestä niin hyvä kappale..milloinkas F:n lemppariohjelma telkusta tulee

13. En tiedä tuleeko telkusta, mutta vidiota löytyy.

14. Siis kirjastoon käy GF:n tie..

15. Jos haluat jatkaa kurjaa elämääsi tässä maailmassa, niin ei välttämättä kannata.

16. se styke on pakko kuulla...Ja tällähaavaa elämäni ei ole kurjaa ei todellakaan...

17. Katson ja ihmettelen, miksi minun taytyy katsoa kun tuo mies tyontaa tuollaista purkkia kitaansa silmat sirrillaan?? (Huomenna jatkan miettimista palmupuun alla, toinen jalka valimeressa ja vedan kunnon tupakkaa naamaani.)

18. Ja harmittaa, kun jäät paitsi tästä kaikesta hauskasta, mutta älä hätäile. Kyllä se loma loppuu ja sitten voit taas turvallisesti palata tänne.

19. Näinkö se siis nykyään tapahtuu... Viimeksi kun olen ollut nuuskan kanssa tekemisissä (se taisi olla 80-luvulla), jolloin siitä muotoiltiin jööti huuleen jollain apoteekista hankitulla muoviruutalla. Kerran kokeilin myös itse maistaa, mutta siitä ei tullut mitään kun rupesin kuolaamaan niin ettei puheesta tullut mitään.

Harrastamani röökin poltto vaikuttaa kuitenkin siistimmältä touhulta kuin tämä.