Vs: MM-jalkapallo 2014 En ole katsonut aikaisempia matseja, koska ei ole kiinnostanut, joten huomautuksesi on minulle vieras, ilmeisen vitsikäs - oletan;D Onhan tämän ottelun lopputulos ilmeinen, jos ei sitten tapahdu ihmeitä - luulisin.
Vs: MM-jalkapallo 2014 Jos sanot, että Robben tekee kolme maalia, niin se ei minulle sano kauheasti mitään, sorry kun olen niin tietämätön ;D Mutta palattaisiinko matsiin?
Vs: MM-jalkapallo 2014 Ihailen pallonsiirtoa joka ei hae täysin vapaata pelaajaa, vaan sellaista joka auttaa etenemään kohti maalia, nyt minusta tuntuu, että ollaan liian varovaisia ja palautetaan helposti pallo takamiehille uuden hyökkäyksen alkamiseksi - siis minusta.
Vs: MM-jalkapallo 2014 No niin, eiköhän tämä ole taputeltu, 3-0, olutkin jo loppui, eli nati nati, huomenna (oikeastaan tänään) katsotaan miten Rossi ja Kallio hoitavat ajohommat kotiin.
Vs: MM-jalkapallo 2014 Eiköhän tuo sanonta ole tullut ruotsinkielestä god natt, eli hyvää yötä, mutta joo, lähinnä kai vanhemmat sanoo lapsilleen nati nati.
Vs: MM-jalkapallo 2014 Niin jännä matsi tulossa, että oikein kihelmöi! Pystyykö Argentiina yllättämään Saksan ennakko-odotuksista huolimatta. Hyvin argentiinotkin pelasivat semeissä Hollantia vastaan. He eivät käytännössä montaa virhettä tehneet ja pystyivät pitämään ennakkoon vahvemmaksi arvioidun vastustajan nollilla. Rankkareilla olivat vieläpä aivan suvereeneja. Jänskättää
Vs: MM-jalkapallo 2014 Kaskummaa, jääkaapista löytyi sivukylkeä, Thüringerilaista Bratwurstia ja hapankaalia.
Vs: MM-jalkapallo 2014 Toi on kyllä ihme että pelaaja saa päättää pystyykö pelaan tollasen päähän tulleen tällin jälkeen, jätkät leikkii tuolla hengellään