Olisiko alan harrastelijoilla käyttökokemuksia mitkä akkupatterit sopisivat parhaiten digipokkariin. Mitä muutamasta paikasta oon kysellyt niin hinnat vaihtelee melkoisesti (20-100€) saman (mAh2100-2600)koon akkupattereilla. Kallemmat luonnollisesti löytyy valokuvausliikkeista, mutta perusteluina on yleensä , "nämä ovat suunniteltu käytettäväksi kameroissa". Onkohan se noin? Kamerana toimii powershot A650 IS, joten AA-koon akuille olis tarvetta.
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Helppoa: Iliman muuta näitä uusia itsekseentyhjentymättömiä. Siis GP Recyckoja tai Sanyon Enelooppeja.
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Juurikin noita, eli LSD NIMH-akkuja. GP Recykot ovat itselläni toimineet ainakin hyvin.
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Varta myy pakettia jossa on verkkolaturi+autolaturi ja 4kpl 2500mAh AA akkupatteria 18,90€ 2700 mAh lisä-akut 4 kpl maksoi ~20€ Sopii tuoekuvauksen mukaan myös digipokkariin, itselle ostin salamaa varten lataussarjan ja lisä-akkusarjan
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Täältäkin suositukset nuille. Vartallakin taitaa olla joku moinen malli. Yleensä tunnistaa siitä, että ne myydään ladattuna.
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Toimiiko miten hyvin salamassa? Onko pidempi salaman lautausaika (siis otettujen kuvien välillä) kuin paristoilla?
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Kiitoksia nopeista vastauksista. En ollut aikaisemmin kuullutkaan tollasista, mitkä pystyy pitämään varausta jopa kylmässä. Salamaakin nopeampaa lähti myös tilaus noista, kun löyty Luurinetin poistokorista 4kplAA + laturi&4kplAA yhteensä 20€.
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? www.luurinetti.com Ei ole myynnissä kuin AAA kokoa ja 800 mAh... Akkunetti tuolta löytyy Empä ole vielä testannut, latausaikaa on vaikea arvioida muulla kuin sekunttikellolla, jota mulla ei ole...
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Luulen tietäväni mikä on akku ja mikä on paristo. Mutta mikä on tämä akkupatteri?
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Akkupatteri: Kansankielessä käytetty termi, joka tarkoittaa ladattavaa paristoa. Ts. akkuja joiden koot menevät paristojen koko merkinnän mukaan (AAA, AA, C, D jne) Oikea kysymys siis kuuluisi: Mitkä akut kameraan?
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Aah ja tähän. Akut ovat fläsyissä nopeampia ja käyttökelpoisempia suuremman varauksen vuoksi . Ja koska syövätkin virtaa vermeistä nopeasti niin tulevat myös halvemmiksi. Itse pidän akut setteinä, ja kiertävät neljän setteinä kolmessa tuikussa miten sattuu, mutta kun joku setti bugaa löydän helposti myös viallisen akun. Tämä tapa osoitti jo hyödyllisyytensä, kun sain paketista suoraan rikkinäisen akun.
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Omani taitavat olla prismasta... Näistä siis näiden tuotteista puhe Laturit (AA ja AAA) - Digitarvike.fi
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? [/QUOTE] Juu, tais olla viimeiset ton AA koon mitä oli jäljellä. Noi oli 2000mAh, onko muuten Sanyonilla isompia edes tarjolla. Näillä mennään nyt about 1000 kertaa
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Toisessa harrastuksessani olen testannut huolella GP Recykoja ja Sanyon Eneloopeja. Niiden välillä ei ole mitään merkittäviä eroja. Vanhemman sukupolven nimheissä GP.t olivat ehkä vähän kilpailijoitaan edellä. Asiakaspalvelusta on paha sanoa mitään jos ostat kaukoidässä valmistetun tavaran prismista ;-)
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Akuissa on pienempi sisäinen vastus kuin paristoissa, olkoot alkalia tai mitä lie eli latausaika on lyhyempi. Tuossa viikonloppuna oli 4x eneloop + 1 GP:n NiMH viidentenä salamassa ja kuvia tuli otettua noin 400 kpl. Likipitäen kaikki salamalla. 50 ensimmäistä isossa salissa missä salama heijastettu katon kautta. Käytännössä täydellä teholla joka kerta. Loput normaaleissa sisätiloissa katon tai seinän kautta. Vielä noissa olis puhtia jäljellä. En osta enää tavallisia akkuja.
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Päinvastoin.. Tuotteiden kanssa oli ongelma, eikä ollut juuri mitään millä todistaa että olin edellisenä päivänä ostettu makkarapaketin kupeessa. Sain korvaavan tuotteen tilalle ja jopa pienen hyvityksen.
Vs: Mitkä akkupatterit kameraan? Minulle on valistettu, että akkuja ei kannata käyttää juuri missään paitsi radio-ohjattavassa ralliautossa, kun niissä on yleensä 1,2 Voltin jännite, eikä siis 1,5. Pitäisi varmaan vähän perehtyä noihin amppeereihin ja muihin sivistyssanoihin vähän paremmin. Voisi säästää rahaa, jopa.