Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Miten siirtää Canon HG10 videot tietokoneelle

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana markku55, 29 Heinäkuu 2013.

  1. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Miten siirtää Canon HG10 videot tietokoneelle

    Kiitos taas avusta, sivun 61 ja siihen liittyvien sivuvihjeiden avulla onnistuin lopulta formatoimaan levyn ja taas saa tytär videoida muutaman tunnin ;)

    Mun täytyy myöntää omat rajallisuuteni, käytössä on pokkareiden ja tämän videokameran lisäksi, JVC:n mini CD videokamera, kolme Olympuksen m43 runkoa, kaksi Pentaxin APS-C runkoa, kolme Sonyn APS-C runkoa joista yksi on NEX5n jne.
    Täytyy myöntää, että tämä "hajasijoitus" ei ole kaikkein järkevin tapa harrastaa.
    Vaikuttaa siltä, että kukaan ei noudata mitään standardi käyttöliittymää, elikkä homma vaan lipsuu, eikä vuosi vuodelta lisääntyvä ikä auta asiaa lainkaan ;))
     
  2. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 326
    536
    113
    Vs: Miten siirtää Canon HG10 videot tietokoneelle

    Sinulla on liikaa vimpaimia. Joskus olen itsekin tarkoituksella vähentänyt varusteinventaaria ja yrittänyt saada enemmän irti vähemmästä. Suosittelen kokeilemaan em. taktiikkaa.
     
  3. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Miten siirtää Canon HG10 videot tietokoneelle

    Joo, olet totaalisen oikeassa, mutta tämä vekotinhulluus kun on kaikessa mukana.
    Noita manuaaliobjektiivejakin on pilvin pimein, niitähän pitäisi nyt alkaa kokeilemaan NEX'iilä ja m43 rungoissa.
    Tietysti noita on myös mm Pentaxiin ja Sonyyn ihan suoraan sopivina, joten sairaudelle ei löydy ihan helppoa pakotietä.
    Mun pitäis varmaan ruveta realisoimaan Märklin kamaa jota sitäkin löytyy keräilijöille riittävästi :)