Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Miten poistaa IE9beta win7

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Herra iso herra, 3 Toukokuu 2011.

1. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38
    Mulla on takkuillut tuo jo pitkään, ei suostu asentamaan IE9 päivtystä, eikä poistu millään, ei ohjauspaneelin poista ohjelma, eikä advanced system care 4proolla, kunpikaan ei edes löydä koko ohjelmaa.
    Olen yrittänyt resurssinhallinasta (mistä se löytyy) poistaa suoraa roskikseen, mutta se kyselee jotain trusted installer oikeuksia.

Alkaa palaa hihat tän kanssa.

Nyt on oletus selaimena firefox, mutta ftp taas vittuilee sen kanssa:(
    AAAApuuvaaa.

2. erginool

erginool Member

181
    0
    16
    Vs: Miten poistaa IE9beta win7

Olethan valinnut ohjauspaneelin lisää/poista-sovelluksesta että se näyttää myös asennetut päivitykset, IE9 taitaa näkyä päivitysten joukossa?

3. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Kiitos siellä se olikin ja sain poistettua, asensin sen uuden 9version ja muuten kaikki näyttää toimivan, paitsi ftp heitää virhettä.
    Ilmoitaa että virhe avattaessa kansiota FTP-palvelimessa. Varmista, että käyttöoikeutesi riittävät kansian käyttämiseen. Tietoja:aikakatkaisu.
    Tuleeko jollain mieleen mikä veilä on juntturassa, tekee ihan samaa firefoxilla.

4. Vs: Miten poistaa IE9beta win7

Alusta C: asema ja asenna Linux...

5. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

ftp-yhteyden tunnari/salasana on konffattu väärin. Kokeile komentorivipohjaisella ftp-clientilla mikä toimii.

6. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Olen kyllä näissä huono.
    Mutta mulla on siis heidän lähettämänsä komentorivi, jota painamalla aukeaa oikea "sivu" ja jopa pari kuvaa siirtyikin. Olen myös syöttänyt tuon suoraan firefoxin selaimeen, jonka jälkeen pääsen tuohon kansioon ja siellä näkyy ne pari kuvaa mitkä meni sisään, mutta en löydä firefoxilla mitään mestaa mistä pääsisi lisäämään kansionn kuvia.
    Aikaisemmin ie painettiin sivu nappia ja tuo "syöttö" kansio aukesi.
    Onneksi tällä kertaa ei ole kauhea hässäkkä, kun on vaan arkisto kuvituskuvasta kyse.
    Mutta helvetin ärsyttävää.