Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Jättäkää mut rauhaan tai alan itkeä kuin pieni lapsi.
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Kyllä se olet sinä itse. Mene itseesi, sanoi historianopettajatätimme aikoinaan, ja oikein tomerasti aina kuin suuttui: - Mene itseesi! (Hauskaahan se, mutta onko se nyt niin kivaa. Ehkä olemme ansainneet tämän. Ehkä ON taidetta. Tyylipuhdas ainakin.) ------------------ OT Pakko tyrkyttää vielä toinenkin Salaman haastattelu: http://www.paulofreirefinland.org/wp-content/audio/Salama_aamu.mp3
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Minä ainakin oon... Nih. Jos ette usko, niin kysykää mun kavereilta.
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Taru pelasti mut yhdeltä viestiltä mitä meinasin tänne laitaa.
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Minä taidankin poiketa vielä tämän vuoden puolella tuolla valokuvataiteen museossa. Kasvatan ihteeni yhdellä taidekokemuksella lisää, ettei ihan tyhjästä kammarista tulis huudeltua? Nii.
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Hieno homma. Minusta tosin kannattaa panostaa enemmän katsottavaan, kuin siihen missä se tapahtuu. Ei elokuviinkaan kannata mennä jos pyörii huono rulla...
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Itse asiassa jäi tässä syksyllä käymättä eräässä näyttelyssä mikä kiinnosti kovasti ja nyt harmittaa kyllä. Kai tuo museo on käymisen arvoinen jo sinällään. Syksyn teemaksi vaikka: "täytettä tyhjään päähän reissu" edit. oot muuten oikeassa btw.
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Aivan Kiitinkin häntä siitä ja huomena menen kotimaan matkalle ja ehkä otan parit kuvat mut nyt hyvää yötä.
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Nyt kyllä tuli nostetta säikeeseen, taidanpa printata tämän talteen. Jos joskus tulee sellainen olo että on joutumassa harhateille, eikun kaivan tämän säikeen lopun taas luettavaksi, kyllä se olo siitä kohentuu. vissiin niin!
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? ^ Heh, arvaan että alkaa vastauksesta numero 65! Että ihan parasta laukussa juuri nyt. ;D
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Aika tarkkaan arvattu ! Ei tuo # 61 myöskään mikään huono huomio ollut... kannústava ainakin ... Täähän on vähän kun pääsis ekaa kertaa "Stand Up Koomikkona" esiintymään...
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Jospa "löytäisin aikaa" vaikka vanhojen negojen tekoon - ajalta jolloin tuli kuvattua vähän kaikkea, aina kamera mukana. On käynyt mielessä, jospa se piristäisi uuteenkin. Retrospektiivi toimimattomalta valokuvaajalta. tai siis toimeliaisuuden vuosilta 80-95.
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Etteköhän te nyt ole ihan samanlaisia taiteilijoita? Itse otit kovasti itseesi, samasta kysymyksestä sinulle, ei ole kovin johdonmukaista kysellä sitä toisilta?
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Minussa ei ole mitään (mainitsemassasi mielessä) samaa, tietääkseni, Miian kanssa. En häntä muuten tunne. Jos viittaat vähättelyysi siitä, etten ole sitä, mitä olen sanonut olevani, se on merkityksetöntä. Öykkärien halveksunta on minulle kunnianosoitus. Parjasit nyt kerran liikaa. Sinun ajatuksellinen läsnäolosi saa aikaan liian voimakasta pahoinvointia. Siksi lähden nyt tältä foorumilta pois. Enkä laita yöllä ottamiani kuvia esille, kuten oli tarkoitus. En mitään. Heippa ja kiitos mukavista turinoista sekä kuvista näinä vuosina (en minä sinua kiitä, herra Siren). - E
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? Näkispä vaan... pari päivää niin tuo rakastettava laukkulaisveteraani on täällä taas pyhän paavalin paikalla ( tuomitsemassa sekä eläviä että kuolleita)... Rekisteröitynyt 9.Joulukuuta 2007, viestejä 9415 ( 6,847 per päivä... siis JOKA PÄIVÄ !!!)
Vs: Miten pitkälle taiteilijan arvostus voi mennä? aina vaan paranee. Älkää lukitko, on tässä kuitenkin niin paljon kaikkee kivaa