Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? Ok, eipä minulla sinulle enempää, niin surullisen läpinäkyvää, en varmaan yllättyisi dc-net nikistä;-) Niin ja mitä tulee sarkasmiin, niin kyllä se on todella vaikea lajia, sitä viljelessä on vastaanottavinen yksilö mielessä ja on täysin selvää että toisella näyttöpääteellä istuva joka ei vastaanota samlla taajuudella, ei takuulla ymmärrä että kyse on siinä tapuksessa oli sarkasmista. Jotta oefoto ei menisi totaalisen pihalle, niin mainittakoon että se kohta että "miten ******* taidetta voisi harrastaa" oli nimenomaan sarkasmia, sillä minusta taidetta voi vallan hyvin harrastaa;-) Ei minun tarvitse nimetä mielensä "pahoittajia", luulisi ihan keskiverto hoksottimilla huomaavan että tässäkin ketjussa on a. ilmaistu mielenpahoitus väärin oletetusta ketjun aiheesta ja b. ihan suoraan pyydetty adminia puuttumaa ja banaania vaadittu. No jokatapauksessa minusta tuntuu että kuvia postataan erilaisilla motiiveilla ja osa saattaa tuntee laittavan taidetta kehään. Kuitenkaan katsoja ei välttämättä niitä taiteeksi tunnista ja tuolloin on mielenpahoittuminen lähellä. Postauksissa ja sarkasmissa on aivan samat vaikuttimet, kun meillä ei ole kasvonilmeitä nähtävissä niin emme voi välättämättä tulkita millä mielellä on postattu, tai kommentoitu. Juuri tuosta on hyvin pitkälle kyse tässä ketjussa, siis kun emme tiedä ja kuitenkin voimme olettaa että jotkut on haudan vakavissaan. Niin varminta foorumisovun kannalta olisi sanoa kehut ja olla sanommatta kun ei tykkää, mutta kuka nyt sellaista jaksaisi, tuolloiin olisi hyvä postata vain devian artiin ja opetella kirjoitta maan awesome ja please go see jarisiren.1g.fi
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? Mitä vikaa siinä on? Jos kuva on sinänsä ok, etkä tykkää niin et varmaankaan ole kohderyhmää. Tai jos kuva on oikeasti huono, niin haukkumisen sijaan olisi varmaan paras keksiä jotain rakentavaa, jos hirveä kommentoinnin tarve yllättää. Awesome-kommentointi on ihan toinen juttu.
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? Minä ainakin haluan myös negatiivista kommentointia kuvistani, on ne sitten rehellistä tai vain katkeraa (luulen tunnistavani;-)). Minusta aiheeton kehuminen on ihan hanurista ja se voi pahimillaan vain kannustaa kuvaamaan päin hanuria.<SIZE size="1"] (Minulla on kutina että on kuvaajia jotka on tämän väärän kehumisen uhreja ja lopputulemana on kiusallista katsottavaa.)</SIZE> Minusta suomalaisuuteen kuuluu määrätty suoruus ja parhaimmillaan se jalostuu kehittymisenä, ilkeily kuuluu ikävä kyllä myös, mutta sitä on mahdotonta kitkeä. Kuvan postatessa ikään kuin syntyy sopimus, että pään pitää vaan kestää, joillakin kestää joillakin ei ja syntyy vuosia kestävä vaino suhde missä lähetellään kohteen asiakkaille sähköposteja yms. Itse myönnän syyllistyneeni joskus ilkeyteen ja se on jälkeepäin hävettänyt ja harmittanut, mutta 99% olen vain suora.
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? En tiedä ymmärrätkö tahallasi väärin, mutta sinun kannaltasi toivottavasti tahallasi. Samalla voi toki miettiä, minkä kuvan haluat antaa itsestäsi, täydellä pakalla pelaaville. Mutta siitä vaan jatka typerää kommentoitiasi, ei haittaa. halit Jari
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? Ok,kuvakritiikki on paikallaan, mikäli siihen on aihetta.Leijailen kuin koiperhonen kammarissa ja pistän kuin ampiainen tyyli ei suotava.Lisäksi toivon muutamilta jäseniltä kuvia enemmän kuin kuin puheen sorinaa.
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? Ok kebaxin kanssa ei ymmärretä toisiamme, se siitä osaltani, annan sen rauhassa kolista.
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? Harmittaako Jaria, kun kuvia ei kehuta ja sitä myötä kokee itsensä kaltoin kohdelluksi salaliiton uhriksi, missä kaikki muut ovat keskenään tehneet sopimuksen, että Jarin kuvat on huonoja?
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? On tää porukka vaan kummallista, ensin haukutaan kuinka outo uusi aihe on, täysin turha ja sitten kirjoitellaan sivutolkulla eipäs, juupas, eipäs, juupas jne. ketään ei kiinnosta, mutta pakko vaan kirjoitella ja mennä aiheen aloittajan hekseleihin kiinni. Minusta on aina ollut ällöttävää kun joku porukka lyöttäytyy yhtä henkilöä vastaan, sieltä sitten sopivan tilaisuuden tulleen huitaistaan jonkun turvallisen selän takaa ja ollaan niiiin itseensä tyytyväisiä kun saa olla "paremman" porukan mukana. Olen joskus saanut turpiini kun olen mennyt auttamaan alakynnessä olevaa, mutta se ei haittaa, olen toiminut oman moraalini mukaan ja se ylläpitää itsekunnioitusta. Silläkään ei oikeastaan ole väliä, onko altavastaaja oikeassa vai ei, sillä on enemmän väliä miten hänet siihen alakynteen on saatettu. Tämä pätee omassa toiminnassani kaikessa, ei vain juuri tällä sivustolla.
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? Just tota samaa ihmettelin. Huono aihe, väärä aloitus, väärä aloittaja, kaikki huonosti - mutta viidennelle sivulle mennään.... Pakko on runolle ruveta, näköjään. Ketjusta ei taida ilmetä "Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin?" mutta sen sijaan hyvin, miten siihen suhtaudutaan.
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? Foorumit on foorumeita, kas. (Tämä lyhyesti oma suhtautumiseni. Jos tuntuu että foorumin tapahtumat rasittavat tai ottavat vallan, pitää osata suhteuttaa ja ottaa etäisyyttä. http://imgs.xkcd.com/comics/duty_calls.png ) Vaan Sakke tarkoittanee ettei vielä ilmene miten valokuvauksen olisi paras suhtautua foorumiin mutta sen sijaan hyvin jo ilmenee miten valokuvaus suhtautuu foorumiin?
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? Taitaa olla yli kolmannes teidän kahden juttuja tässä, hyvin olette nostelleet. Kai tulokulmaa on siinäkin, että toinen kuvaa liikaa ja toinen aivan liian vähän, jos ollenkaan. Tätä sitten "kompensoidaan" puoleen jos toiseen, löylynlyömillä jutusteluilla siitä-tästä.
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? Nyt olen entistä enemmämn ulalla, sillä kuvia pääsäntöisesti kehutaan;-) <SIZE size="1"](toki syystä)</SIZE>
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? No ainakin lainaamansa otsikon merkitys tulisi selväksi muuttamalla sanan valokuvaus muotoon valokuvauksen. Jatkaen kehittelemääni: Valokuvaus on ihan hyvässä suhteessa tähän foorumiin. Jos valokuvauksen käsittää olennoksi joka voi käsittää ja suhtautua, toki aina hänellä voi jotain moitteita olla säännöistä, mutta toisaalta kaikessa on aina oltava säännöt ja rajat mutta luova olento osaa niitten kanssa elää. Voi myös osata nähdä eron säännöillä ja osaltaan niitten takia muodostuneilla käytännöillä. Moni tulee puhaltaneeksi erotuomarin pilliin ihan turhaan joskus.
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? Miksi ei saisi olla tosissaan ja miksi se ärsyttää? Ei kai tätä leikiksi ole tarkoitus heittää? Niin, olet varmaan kuullut sanonnan, kukaan ei ole seppä syntyessään, jostain se on aloitettava. Ei tarvitse sanoa jos ei ole mitään sanottavaa. Nih, ja vaikka olisikin, niin onko se keneltäkään pois? Tässä olet oikeassa, huumorilla pääsee jo pitkälle. Oli kyse sitten harrastajateatterista tai täällä olosta. Tässä kohtaa ilmoitat olevasi tosissasi, mutta edellä ilmoitat ärsyyntyväsi muista jotka ovat tosissaan. Eiköhän täällä ole kaikilla tasa-arvoinen mahdollisuus olla vaikka kuinka tosissaan, myös sinulla. Käyn täällä lukemassa tiettyjä topickeja, ja joskus intoudun jopa kertomaan jonkun mielipiteen kuvistakin. Kyselen asioista joista itse en tiedä tarpeeksi, joskus ostan ja toisinaan myyn jotain. Olenpa myös tavannut ihmisiä kasvotusten, tiedän että myös sinä olet sitä tehnyt ja se on mielestäni myös arvokasta. Vastasiko nämä millään tavalla kysymyksiisi?
Vs: Miten olisi paras suhtautua valokuvaus foorumiin? Et oikeastaan vastannut kysmyksiini, eikä se varsinaisesti ole tarkoituskaan. Vaan ihan kuin muidenkin aloitusten kanssa puhua aiheesta, ei aloittajasta. Tosissaan olosta vielä paino karaokelle, jota myös tietysti lauletaan parhaan mukaan kunnon ja kykyjen avulla, mutta kokoajan muistetaan että ei olla Harwalla areenan lavalla.