Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Harvemminhan ihmiset yleensäkään pahemmin miettii tekojaan tai sanomisiaan, että siinä mielessä ihan normaalia.
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Olen suhtautunut vuosia ymmärtäväisesti ja ollut ystävällinen, mm vanha lastenkeinu, se "kuuluisa" meidän trampoliini on nyt heillä. Olin jopa hänen poltareissa vuosia sitten kun pyysi. Olen ottanut vaali kuvia ym. veloituksetta, lainannut työkaluja ja jopa lahjoitanut minulle tarpeetomia työkaluja. Nyt jo aiemmin esiintynyt ajattelemattomuus ja muiden huomiotta ottaminen käy hermolle uuden pestin takia. Aina on ollut häiritsevää kun koira on haukkunut suurimman osan päivästä rappusiin kiinitettynä. Sunnuntai aamuisin mekastettu jatkuvasti kahdeksan jäkeen aamusta ym. ym., kuusamon korvessa mistä hän on kotoisin kyllä ääntä mahtuu, mutta tällaiset tiivisti rakennetut omakotialueet vaatti käytöstapoja ja muiden huomioon ottamista.
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Maamiehen tietolaarissa oli kerran tällainen kysymys: Saako naapurin tontille rakentaa jos tämä uudisrakennus on vähintään 50m muista rakennuksista? Nimimerkki: Paalutinko turhaan?
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Miten ihmeessä nämä sinun naapurikiistasi liittyvät tämän viestiketjun otsikkoon? Meinaatko että hallituksen pitäisi tulla niitä selvittämään? Jos välttämättä haluat naapuruussuhteitasi täällä puida, niin perusta edes niille oma viestiketju. Muilla forumin käyttäjillä on nimittäin oikeus olettaa, että ketjuun lähetettävät viestit jollakin tapaa sivuavat ketjun otsikkoa. Sellainen on toisten huomioonottamista.
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Sama heppu laittaa liikenteen ja satamat kiinni, viikonloppuna on aikaa tuhota mun aitaa.
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Naapurisuhteet tulehtuivat vasta tulevan mielenilmauksen vuoksi, vaikka vuosia olet suhtautunut naapuriin ymmärtäväisesti ja ystävällisesti?
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? No mikäli juttujasi syyllisistä on uskominen, niin voidaan siis tulevan perjantain mielenilmaisusta syyttää sinua? ;P
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Se nyt oli selainen resukka ennen ja kävi sääliksi, sen emäntä pitää sille kovaa jöötä. Tuli pyytää jos mä kuvaisin sitä johonkin elannon vaalikuviin ku jänitti niin kovin olla veiraan kuvattavana, kuvasinhan mä, puhuin nätisti ja otettiin paljon kuvii. No ei päässy elannon valtustoon, eikä porvoon oslan, eikä kirkko, eikä minekkään muualle. Kunnes Rädyllä kävi kylmät. Ja nyt tuosta pikku pullukasta on ilmestynyt itse Josef Stalin kaltainen julma kotimaan kauhu......
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Voi hyvän tähden. Tuolla logiikalla tämän ketjun otsikon alle kuuluvat kaikki kertomukset ay-liikkeen johtajien yksityiselämästä samoin kuin hallituksen jäsenten yksityiselämästä.
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Sen verran vielä pitää tähän sotkeentua, että yksikään "AY-pamppu" ei laita kiinni yhtään mitään. Jäsenistö, joka jo muutenkin on ajanut kohtuuttomine palkkoineen ja lomineen maan ahdinkoon, on toimeenpaneva voima AY-liikkessä.
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Ei tietenkään laita, puheenjohtaja on liittohallituksen papukaija ja jos ei papata mitä käsketään, niin vaihdetaan miestä. Toivotaan nyt vaan että hallituksen hermo pitää ja moinen vahingonteko ei vaikuta vaaleilla valittujen päätöksii, mihin kansa heidät on äänestänyt. Ymmärrän toki että jos 2kk lomasta lähtee 1,5viikkoa pois, niin harmitaahan se, mutta vielä jää paljon enemmän lomaa kuin muille. Muistutukseksi että vasemmiston kannatus on 22% yhteensä.
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Nallen miljoonaosingoille ei saa olla kateellinen. Se on kommunismia. Sairaanhoitajan lomille pitää olla kateellinen. Se on tervettä järkeä.
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Kyllä hallituksen pitäisi löytää kultainen keskitie. Edetä pienin askelin, jolloin kansakaan ei niin voimakkaasti vastustaisi leikkauksia. Mä olen julkisella puolella, mutta mielelläni esim. nuo arkipyhät voi muuttaa työpäiviksi tai palkattomiksi tai miten se nyt olikaan, jos siitä on apua Suomen taloudelle. Myös lomaa voi puolestani lyhentää. Minä en nauti opettajan lomasta, teen enemmän hallintohommia.
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Eikähän se EK:n, hallituksen, Sirenin ym. mielestä ole jo reippaasti alla tuon 2200:n. Siis itse kuulun tuohon AY-väkeen.
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Onneksi reissumiehellä on aina perjantai vapaa, ei tartte osallistua "lakkoon".
Vs: Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä? Mulla taas on vuotuinen työaika, mitenkähän se suhtautuu lakkoiluun?