Vs: Mitä ihmettä? Miten jannu voi vetää tällasen keikan? Lavalle, avauspiisi (Tehdaskaupungin tyttö), jengi mukaan suurella odotusarvolla ja sitten Elton John -covereita. Ihan kauhiaa. Hävettäisi julkaista tällaista.
Vs: Mitä ihmettä? Ei tämä mikään keikka ole, vaan ex tempore otettu kuva. Älä aliarvioi Elton Johnia. Mäkin olen kyllä monesti yrittänyt kuunnella, mutta on jotenkin niin hengetöntä ja sliipattua, vaikka yrittääkin joskus irroitella, ettei meikäläinen jaksa kuunnella. Arvostan silti biisintekijänä, eikä ihan huonoin laulaja eikä pianistikaan ole. T Jukka
Vs: Mitä ihmettä? On tämä keikka, jos kuvia levitetään omiin ketjuihin 3 päivää. Elton Johnin piisit ja sukat sukkaa
Vs: Mitä ihmettä? Tästä olen samaa mieltä. Voisi pistää nää kaikki kolmen päivän kuvat yhteen ketjuun. Ja sitten taas kun seuraavan kerran kehittää ja tulee kuva ripuli niin ne kuvat sitten taas omaan ketjuun. Kuva on jotenkin hämmentävä. Onko tää jotakin Jaappanilaista tanssitaidetta?
Vs: Mitä ihmettä? Taiteen tehtävä on herättää kysymyksiä, ja sen tämä näköjään toteuttaa hyvin. TJukka
Vs: Mitä ihmettä? Vaan mikähän asetus mulla on väärin?Photoshopissa joku värimuunnos kun tallentaa save for web vai tässä firefox selaimessa?Tulosteet vastaa just photoshoppia, selaimessa on ihan punainen tuo ihon sävy kun katson sitä. T Jukka
Vs: Mitä ihmettä? Joo, mutta mulla on jo kuvatessa srgb ja vaikka on rasti että käännä srgb tai ilman, niin lopputulos värikuviin yhtä punertava. T Jukka
Vs: Mitä ihmettä? Joskus tosta punertavuudesta kirjottelin täällä eikä siihen löytynyt muuta ratkaisua kun lopettaa Save for web komennon käyttäminen tykkänään.
Vs: Mitä ihmettä? Hyvin paksulta kuulostaa, että tuollainen "save for web" tekisi jotain muutoksia väreille, varsinkaan tarkoituksella. Eiköhän kyseessä ole vain suht ok valmis reso ja/tai jpg pakkaus, jottei "puoliavuttoman" ja kiireisen säätäjän tarvi itse miettiä, millehän resolle tallentais ja miten pakkauksen kanssa... Miksi "webissä" pitäisi värit olla toisenlaisia kuin koneella yleensä??
Vs: Mitä ihmettä? Selaimet eivät hallitse eri väriprofiileja samalla tavalla kuin Photoshop. Kirjoitin tuonne toiseen ketjuun pikaisesti aiheesta, eli copypastella tännekin: