Vs: Mitä tekisit, jos vaikka 3.12 saisit muutama tuhat ylim rahaa tai muuten? mielenkiintoinen näkemys mikähän mahtaa olla sellainen ala jossa kilpailutilanne on ollut niin löysä että jos kysynnästä katoaa 10% niin jäljellä olevassa 90% on "mahdollisuuksia vaikka kuinka paljon" ...... ??? mun laskuopin mukaan velan poismaksuun vaikuttaa koron vs pääoman tuoton lisäksi varsin oleellisesti myös vakavaraisuusaste, käteisen määrä ja tarve pitää velkaraha hallussa jos on riittävästi käteistä eikä mitään tarvetta pitää velkarahaa etkä aja yritystäsi taloudelliseen ahdinkoon maksamalla vapaaehtoisesti jotain velkaa pois niin miksi et tekisi sitä ? kuittaamalla velkasi myös se edullinen korko% jää itsellesi ja itse asiassa ihan suoraan sinne viimeiselle viivalle
Vs: Mitä tekisit, jos vaikka 3.12 saisit muutama tuhat ylim rahaa tai muuten? Shutter Nelosella 23:10 elokuva kertoo jostain valokuvaajasta . . .
Vs: Mitä tekisit, jos vaikka 3.12 saisit muutama tuhat ylim rahaa tai muuten? Olen alkanut miettimään auton vaihtoa, käytettyyn isompaan autoon tarjotaan hyvin yleisesti 7-9% todellista vuosikorkoa, mutta uuteen saa rahoituksen jopa 0,5% kokonaiskuluilla - miksiköhän autokaupan käytettyjen myynti ei kiinnosta?
Vs: Mitä tekisit, jos vaikka 3.12 saisit muutama tuhat ylim rahaa tai muuten? Rakkaudesta autoihin tuntuvat keräävän niitä takapihalle?