Hieno aihe "lainattu" luvatta jesaloselta. http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,62311.0.html Mutta tässä siis saa kertoa ihan sanoin mitä tuo vanha kuuraparta toi.. Mä sain Vihon - Canson Angoulême BD Illustration Kynät - Sakura Micron 6 Fineliners Kirjan - Richard Feynman : Suhteellisen helppoa - 7 lukua fysiikkaa .. olin ollut siis aika kiltti
Vs: Mitä pukki toi Kirjan...käsittelee valokuvausta...vihjaus vaimolta kenties?? Paras: pojalta --> puiset ruokailuvälineet pakattuna huikeen hienoon pakettiin...snif, tuli tippa linssiin
Vs: Mitä pukki toi Kirjailijan signeeraaman Katja Ketun kirjan ... ja "miten se tiesi..." - kameralaukun, kokonaisen vuoden - eli kalenterin 2012, ja riittävästi suklaata - vaikken ole ollut edes kiltti....
Vs: Mitä pukki toi Ei paljo mittää, pari pulloa Porttia, tummaa suklaata jossa appelsiinipaloja, kolme perinteistä martsipaani joulupossua, ilman niitä ei ole joulua. Onneksi ei ensimmäistäkään villasukkaa tai liian isoa kalsaria ( ent muija muistaa ton perseenympäryksen kuiteski väärin) Itse ostin sitten itselleni varsinaiset lahjat: hasselin 202 FA rungon ja 400MM :4 ed/if obiskan.
Vs: Mitä pukki toi -suklaata -löylykauhan ja muita saunatarpeita kummipoijalta -autovahaa ja pesutarpeita vävykokelaalta (vihjaus kahdesta huonosti hoidetuista autosta?) -jotakin arpoja -parivalokuvausaiheista kirjaa -Canon 5D Mk2 & akkukahva, joka oli aidosti yllätys ei oma hankinta.
Vs: Mitä pukki toi Vakio-setti: MitäMissäMilloin-kirja, 2 rasiaa Mozart-kuulia, villasukat. En muista joulua jolloin nämä eivät olisi olleet mun paketeissa. Pojaltani sain Fingerpori-kirjan. Itselleni tilasin maastofillariin jarru-osia
Vs: Mitä pukki toi Koiranpentukalenterin,suklaata ja kynttilän ja vähän aikasemmin se toi 10D rungon.
Vs: Mitä pukki toi Isi rokkaa -sukat, vyön, objektiivien puhdistus setin, kauluspaidan, piparia ja suklaata.
Vs: Mitä pukki toi Pasolini-poksin, Fellini-poksin, käsintehdyn villapuseron, Luftwaffe-kirjan, kotikaljaa, suklaata, itseltä digipoksi, liesituuletin, Olympus Pen, muistikortteja, rannekello yms. toisaikaista. Pakettiauton ikkunatiivisteet ja kahvimylly jäivät sesongilta pois. Tiivisteet ehtii laittamaan keväällä ja myllyssä en halunnut jäädä kahden myllyn loukkuun.
Vs: Mitä pukki toi 20gb eestä sd kortteja, termosmukin, t-paitoja ja suklaata. ja battery energy drink design can by lauri vassinen!
Vs: Mitä pukki toi Neliön muotoinen tarjotin varustettuna Beatlesin Abbey Road levyn kansikuvalla Kirja, Pukin paha päivä, tekijät: Kyrö, Tuomas (kirjoittaja), Kyrö, Antti (kuvittaja) BlueRay leffa: Pirates of the caribbean, vierailla vesillä (tämä nyt oli oikeastaan koko perheelle) Olin siis ollut aika kiltti.