Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Saarioisten tonnikala pizza, hyi helvt et pahaa. Lupasin taas et oli viimeinen kerta.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Parempaa varmaan -kuitenkin paljon & reippaasti- kuin noi mun aina yhtä tylsät sammenmätimussutukset puulusikalla ! Pakko ostaa -vaihteeks- vissiin jotain kallen mätitahnaa tai jotain edullista pirkkatahnaa. Vaihtelu vois, kenpäs tietäiskään, tuoda kaivattua virkistystä ? Sammen mäti on pahaa perusarkiruokaa ... Ja ton -iänikuisen- shampanjan vaihdan kyllä litdlin halvimpaan bisseen ! - Vaiko Tapojeni Ikuinen Orjako Mä Oon ? Edit : Typo.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Huoltoasemalta Rekkamiehen Special - lihis kaikilla mausteilla. Hyvältä maistui kun kuutamolla sitä mukelsin. Kyllä tää elämä on yhtä jatkuvaa nautintoa vaan ! Herra Est
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Herttoniemen shelliltäkö? Onko siinä muuta kuin mac? T Jukka
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Vaimon tekemäää pitsaa: tonnikala-ananas-meetwursi Hyvää T Jukka
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? No Herzigan Shelliltäpä tietenkin ! Yks toinen ukko ennen mua osti sellaisen ja kun kaupat oli just menneet kiinni päätin ostaa itsekin (alunperin menin sinne vain weeceepaprun ostoon). Siltä loppui jotkut aineosat niihin ja sanoi että se oli viimeinen (otti mainoslapunkin pois tiskiltä - joten tänään niitä ei enää valitettavasti taida tuolta saada:[). Olispas ihmisen elämä vaan jatkuvaa/pelkkää Rekkamiehen Special -lihiksien jauhantaa ... Herra Est Edit : Typoanteeks.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Siellä mäcin takana on muuten parempi grilli (semmoinen öbäyt rekkakontin kokoinen). Oikea oikeiden rekkamiesten, taksikuskien ja poliisien suosima grilli. Noi niinkuin vinkkinä ;-} T Herra Est
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Naapurin kiinalaisen Pong-kanaa (kung po) vaimolle ja mulle rapeata tamarindikanaa. Normisatsia mutta hyvää sellaista kun ei itse jaksant kokata.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Iltanannaa: espresso ja pala juuritehtyä maustekakkua.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Aamupäivällä kasvissosekeittoa ja uunissa lämmitettyä karjalanpiirakkaa, iltapäivällä eilisiä tacoja. Hyvää, T Jukka
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tulipa täytettyä aukko sivisyksessä, tehtyä uunipeltipannari.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Ihana juttu ! Noita "sivisyksen" aukkoja kannattaakin aina paikkaille - jos niitä itsestään löytää. Muutenhan niistä voi päästä valumaan sieluun sisään vaikka mitä. Varsinkin just näin sivisyksyllä Edit : Toivottavasti pannari maistui ja nyt on kiva olo ... - Erska, Helsinkiläinen Ja Pannarifani
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Hyvän näköinen kattaus - oli varmasti ihana "iltananna" ! T Erska
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tänään söin kolme palaa leipää, jugurttia ja banaanin. Kurkkupastilleja jälkiruuaksi. Edit : Kohta hiukan lämmintä marjamehua. Ihanan hyvää ! - E
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Päivällinen perunoita ja lihakimpaleita Illallinen 500g pyttipannu + 4 munaa + lihapullia Ei oo kyllä vähään aikaan ollu näin kova nälkä