Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? No otinpa välipalaksi huoneen lämpöisen tomaatin. Niitä tulee muutenkin napsittua silloin tällöin. No haukkailin tomaattia ja huomasin että pöydälle oli jäännyt lakritsi kastike tuubi. Otin tuubin ja siirsiin pois kunnes juolahti mieleeni syödä sitä tomaatin kanssa. Vau.....kohta masu täys lakritsi tomaateista. Seuraavaksi kokeilen tehdä lakutomaatti salaattia.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Jäänyt koukkuun perunamunakkaaseen. Näin helteillä hyvää, kun voi syödä pitkin päivää. Uusia pottuja ohuiksi viipaleiksi. Sipulia. Voita ja öljyä. Desi vettä. Suola, pippuri ja basilika. Vesi keitetty pois, niin muna-vesiseos pannuun, ruohosipulia ja virta pois. Kansi päälle.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? No ei ihan, mut liki. Järvekeskus, Brezza Della Laguna. ja todellakin, se jota tarkoitat.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tein pyttipannua pitkästä aikaa. Possun sissefileellä ja kermalla. Oli hyvvvee ja kamalan rasvasta. Nam.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Jotain valiolaatua kevytjuustoa, 17%, laitoin leivälle. Maistui kumilevylle. Annoin viipaleen koiralle, joka otti sen suuhunsa, pudotti lattialle ja katsoi minua ällistyneenä: luuli saaneensa jotain syötävää. Siihen se jäi. Pari grillinakkia heitin mikroon..... kuoresta pursui suolavettä ja puuroa. Paketin tekstien perusteella päättelin,että perunajauhoista on tehty puuro, johon on sekoitettu jauhettua teurasjätettä siltä osin, kuin se menee EU:n lihaa koskeviin säädöksiin, ja mössö on pakattu kuoreen, keitetty ja toimitettu kauppaan. No, sen sentään koira söi. Ei mennyt hukkaan - meni koiraan. Suomalaisen elintarviketeollisuuden tuotteet...... Pitänee poiketa Lidlissä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Samaa mieltä. En vaan ole oppinut keskieurooppalaiseen yltiömäiseen suolan määrään. Unkarissa ollessani yksissä syömäbileissä valitteli eräs täti pöydän ääressä suolan vähyyttä ja tyrkytti minulle. Sanoin sen olevan sopivaa, ja siitä kehkeytyi pieni keskustelu suolan määrästä ruuissa. Kerroin meidän suomalaisten suhteesta (tai terveysviranomaisten) siihen, niin loihe lausumaan hän: "Minä olen sisätautilääkäri ja tiedän, että ihminen tarvitsee suolaa", ja lisäsi sitä omalle lautaselleen. kapa
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tässä juuri juteltiin pienessä piirissä suolista. Italiassa on ok suolatasot, Ranskassa hieman alakantissa ja Bulgariassa ei suolaa yhtään. Nämä ovat siis mielipideasioita. Saksassa en olekaan nyt käynyt vähään aikaan, joten en muista tuntemuksa sieltä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Söin vaimon tekemää möskää makaronin kanssa. nam. T Jukka
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Joku on keksiny ruokalajin nimeltä kebabkiusaus (oikeesti sitä on ollu useemman kerran työmaaruokalan listalla) ja nyt on vielä kebabkeittokin. Meinaan mennä hautaan syömättä kumpaakaan. Voin kyllä syödä kebabin sillon ja tällön ja joskus se on ollu oikein hyvääkin mutta: missä on silakkalaatikko? V-M