Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Aika vähän tänään safkasin. Neljä pyöreätä näkkileipää. Jälkiruuaksi pari biittiä suklaata ja bisse. Söisin mieluummin vaikka vanhoja skragoja - kunhan ei vain tarvitsisi ikinä asua - esmex - jossain saatanan Salossa. Onneksi olen helsinkiläinen. T. Helsinkiläinen
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Veikkaisin että kyse ei ollut työkalujen järeyden vaan ehkä sopivan tekniikan puuttesta
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Paistinperunia, sipulia ja kalkkunanpaloja ja kananmuna, sivuun suolakurkkua.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kunnon Helsingin turkkilainen "Texan style" perhekokoinen pizza. Ikivanhaa ja hienoa ruokaperinnettä; Näitä mä olen tilannut jo vuosia. Ihanan raskas ja rasvainen jälkiolo. AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHhhhhh ............ !!! - Kylläinen ja onnellinen stadilaissonni
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Puuroa, päivällä söin yhen lihiksen, aika laihasti on tää päivä menny, ei oikeen flunssa hellitä, mutta mennään puol teholla, mut ei missään teholla.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Saattaa olla noinkin. Kaikkien sääntöjen mukaan yritin, vasta sitten otin järeämmät kalut esille. Ei saanut naapurikaan auki. Ranskassa olen syönyt noita kypsennettynä, en koskaan tuoreena. Maistui raa´alta järvikalalta ja liemi oli kalanmakuista suolavettä. En ihastunut ostereihin ensituntumalta. Joko makuaistini on rahvaanomainen, tai sitten yksilö kelvoton. kapa
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Hunajamelonia ja parmankinkkua starteriksi, Spagetti olio e peperonico primi piatti, lehmänsuikale Gorconzola soosissa vihannesten kera secondi osastolle. Tiramisu, Veggio Romana ja Illy kaffeeta illan iloksi pallomasun komistukseksi. Mielipiteet? NALKA!
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Ei paskempi setti, ei ollenkaan. Itellä tuntus olevan hirvenpaistia, ku lähimarketin 'pyttipannu' hinnoitteluun oli just tulollaan ~1.5kg valmista sellasta. Napattiin ne mukaan ;D Ei ollu sekään paskempaa, ku tos siivuja maistelin. Sitä siis ja kermaperunoita rinnalle.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Hei, Kasimir. Vaimo italianruoan, (kasvis-) tuntijana ei kuitenkaan osannut kertoa, mitä se Veggio Romana on, siis? Ja me preferoimme Lavazzan Crema e Gustoa, pehmeytensä vuoksi. Ei kuitenkaan Lontoon puhelua vastaava? T. Eki Edit: Sorry, Kapa. Juhaa se herkutteli italian malliin
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? No voi että ... tänään on nyt semmoinen tilanne että on pääsyt ruoka loppumaan ihan tyystin. Ei pääse kulinarisoiden tempomaan itseänsä minkäänlaisiin ulkomaalaisiin utopiasfääreihin. Taitaa nyt yksi helsinkiläinen vallan kuihtua. Olispas sitä sivistynyt ja pikkuvarakas hienojen seutujen asukki. Voi voi ...
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Voi kamala miten kateelliseksi teit. Voi kamala !
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Savolaista kualluatikkoo,ihanoo olla savolainen.Savolaiselta lautaselta.Savolaiselta maitolasilta,ihanaa olla savolainen sonni,savolainen.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Ns paremmissa ravintoloissa ovat pilanneet pahasti yhden asian: kunnon perunamuussi on jotain löysää ja mautonta, ellei sitten oudon makuista Pyreetä. Kokoperunat on korvattu joillain rasvalla kyllästetyillä erikoisilla palleroilla tai lettusilla. Olispa kunnon kuoriperunoita! Tunnen erään neuvoksen jonka suurinta herkkua ovat perinteiset kuoriperunat läskisoosilla tai tirripaistilla. Tietääkö joku paikkoja, mistä niitä sais täällä Etelä-Suomessa? Nimimerkki: Niitä kaipaava, kasvissyöjän puoliso
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Mä olin joskus kloppina duunissa satamassa ja kävin joskus syömässä Salvessa. Ainakin oli siihen aikaan huiput, rapeat silakat ja muistakseni myös muusit (silloin, on hiton kauan tästä aikaa). Nykyisin en ole edes mukamas mistään "parempien kauppojen gourme" -tiskeiltäkään saanut hyviä muusseja. Mutsi sitä osaa duunata- ei muut. Olis toki kiva tietää mistä sais. Onhan sentäs muussi ihanaa ! ______________________ Nälässä ei tarvinnut ollakaan tänään. Yllätykseksi paikallisesta pizzeriasta tuotiin himaani Suomi-pizza (en ole koskaan maistanut,valinta johtui arvatenkin Itsenäisyyspäivästämme). Turkkilaiset Suomen Ystävät osoittivat näin kunnioitustaan isänmaallista alkuasukasta kohtaan. Kiitos heille tästä kauniista eleestä. - Stadilaissonni Edit: Valitettavasti mainittu pizza ei ollut kovinkaan kummonen, nälkä kuitenkin lähti.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Uunilohta ja perunaa siinä alla. Nam! T Jukka
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Oli syytäkin. Kaik meni, piti vielä juoda liemikin ryystäen lautasenreunasta -enkä puhu vain itsestäni ;-)
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Veggio Romanasta minun mieleeni tulee tietty Vecchia Romagna-brandy ;-) Olen tässä Bialettin Brikka-mokkapannulla kokeillut cramansaalistusta, ja tuolla Lavazzalla sitä tuntuu tulevan jonkin verran. Muut verrokit Illyn espresso ja moka, Lavazzan Crema e Gusto:n gusto dolce ja gusto classico, Casa Rinaldin espresso di casa, Gran Palomar espresso organico. Näistä viimeisin on minusta parhaan makuista ja kakkoseksi tulee Illy. Tämän mokkapannun vaahto-ominaisuudet ovat edelleen kevyt mysteeri, mutta kahvilokeron täyttöastekin vaikuttaa aika tavalla. Nimim. crema-aloittelija.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Mulle grappaa ruoan päälle, kunnon pontikkaa. Ja heti kyseistä kahviorgasmia hankintaan. Mistä saa joustavimmin? T. Eki
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Nyt en ymmärrä. Olenko ollut niin kännissä, että jotain tuollasta postaillut? Täysin pihalla olen nyt. kapa