Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? jaa, no oon mä tollasii tehny. Oli vaan yksi tuttu kerran joka teki mitä vain kiukaalla, ei vain ole yhteystietoja enää. No asiaan, meillä syötiin tänään jaukkarimakaronia ennen ku piti kiirehtiä eläinlääkäriin laittamaan pikkutytölle AB pistos sterilisaation jälkeiseen tulehdukseen, mutta jos huomenna (tänään tiistaina) tekis rosepippurimarinoitua broileria, ranskalaisia perunoita (ihan Pirkan ranskiksii) ja bearnaise kastiketta.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Savustettua siikaa, perunoita ja salaattia. Ja ruisleipä, juomana gefilus mehua...hyvää
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Sushia pitäis tehdä. Raaka-aineet valmiina kunhan riisi vähän jäähtyy. Saas nähdä tuleeko tällä kertaa susheista sushia vai susia.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Röyh. Filettä, lohkareita, tomaatti / mozzarella salaattia kera Chateauneuf-du-Pape. Ei paha olleskaan. Ny tasottavia ennen jälkkäriä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Paistinpannulle eilistä makaroonilaatikkoa, muutama nakki palasina, tuore sipuli sipellettynä ja loraus oliiviöljyä... hetki ruskistamista ja sitten sekaan kolme kananmunaa ja mausteita sekalainen määrä... kyyyllä sitä syö, ennenkuin selkäänsä ottaa ;D
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tamifluta, antibiootteja, astmalääkkeitä ja ohuita leivänviipaleita. Juomaksi kahvia, mehua, vettä ja teetä. Oikein kiva, maullinen koaliittio. - Erska
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Välttelet sitten sinäkin possuflunssaa oikein urakalla... voimia yritykseesi
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Vältteleminen on hieman myöhäistä kun se on ollut jo tykönäni kutsumattomasti kauan. Aika rankkana itse asiassa. - Erska
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? päivällä möskää ja iltapäivällä jauhelihakeittoa. T Jukka
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? No voi ... Lähetä kunnioittavat terveiseni. Eilen, kun kirjoittelin -hulluna taudista- sekopäistä soopaa tänne Laukkuun, kaikkien kunnon immeisten suureksi harmiksi ja närkästykseksi, sain pari kertaa niin karmean yskänkohtauksen että ajattelin sen olevan 'adjöö'. Yhden kerran kun käväsin kusella vessassa alkoi jalat tippumaan väkisin alta ja tuntui etteivät keuhkot enää kertakaikkiaan skulaa. Samaa on tapahtunut nyt nukkuessa (en puhu jalkojen heikkoudesta nyt) ja siihen olen -toistaiseksi- kuitenkin herännyt. Pari kertaa on tullut mieleen jopa soittaa auto viemään Laakson sairaalaan, missä on meidän ns. riskiryhmien jeesauspytinki pydessä nyt. Mutta olen luottanut että kyllä se tästä ... Voimia teille, Eero Edit: En enää skrivaa taudistani tähän - kulinaristeilta voisi mennä safkaushalut päin prinkkalaa. Eikä se olisi reilua. - E
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Helin ja Marun kuvaussetti innostaa kuvaamaan itseään, joten tänään syödään kaalilaatikkoa.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Syöt kaalilaatikkoa siksi, että olet intoutunut kuvaamaan itseäsi OK - E