Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kun olet nähnyt Andy Warholin maalauksen "25 Marilyns", olet eittämättä arvellut, että kuvassa on 25 eri Marilyniä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? niin, mutta tossa kuvassa oli 16 banaania; ku kattelee vähän ketjun muita vastauksia ja ketun otsikkoa, saa sen käsityksen, että söit sillon 16 banaania ja tänään 18 kurkkua. Mä söin tänään muutaman leivän ja vähän makaronia jauhelihalla ja myömmin iltasella kuskus salaattia juomana mehu+kahvi
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tummaa pastaa kerma-kylmäsavulohikastikkeella. Nam.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Makaronia, jauhelihaa ja kotisinappia. Nam! T Jukka
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? 9 lautasellista verilettuja ja puolukkahilloa näyttää aika miehekkäältä suoritukselta. Tein eilen kantarelli-suppilovahverorisottoa ja salviakanaa. He...vetin hyvää - olin liian täynnä edes raportoidakseni tänne. Tänään syön eilisen tähteitä - nam!
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Pyttipannua ostin kauppatorilta. Kyl se alas upahti. Mimmi joka sen möi pyys yhden euron liian vähän fyffee ja kun sanoin että pitäis mainoksen mukaan maksaa vielä lisää, oli hän sitä mieltä ettei se niin tarkkaa ole ... vielä on Stadissakin ihmisiä ja inhimillistä meininkiä. Sellaista Stadia mä olen oppinut rakastamaan. Se juppiskeidapuoli rakkaassa kotikaupungissani on anuksesta - kuten myös väkivaltahulluus. Vihaan väkivaltaa. - Est
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tässä kuvassa mä skruudaan tänään Kauppatorilla. Nyt on menossa kroisantti ja sufee. Niin on maukasta että leuat vaan paukkuu ja partakin on aivan mössössä ! - Mies nauttii ...
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Heppalihapyöryköitä, ruskeakastiketta ja tattimuhennosta.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Heppilihapyöryköitä ja....öhöm öhöm lukivihree. Ruokiksella kietaasin pitsan..nam nam, heppalihaa, oliiveja ja sipulia.. Nyt odottelen päivällistä jonka syön siinä puolen yön tietämillä, kuten kaikki huippumiehet tekee.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Naisväki vaatii vielä lettuja. Katsotaan jaksaako venyä...Saisivat opetella itse paistamaan niitä ;-]
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Pizzataikina on laitettu nousemaan. Harvinaisen hyvän ja rapean pohjan saa muuten kun käyttää pelkästään durumvehnäjauhoja ja laittaa pohjan suoraan pellille, ilman mitään leivinpapereita tms. Tietty uunin lämpötilakin pitää olla melkein täysillä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Eilen ja tänään syötiin linssikeittoa ja hapankorppuja. T Jukka
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tänään pizzaa Frutti di Mare ja Capricciosaa pakkasesta; olis kyllä mahtava ilma ulkoruokintaankin, mutta emäntä ei o paikalla, yksin en viitti lähtee.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kuten jo yhes pöpis ketjus ilmotin, kävin skruudaamasa tänään juustokinkkuplätyt Kuppatorilla (toi oli vahinko - Kauppatorilla, siis) ja imasin sufeen, täs mä siellä olen :
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Eilen söin yhen maksalaation (ilman laatikkoa), yks ruisleipä (kokonainen), päälle mehua ja hörönaurut.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Koskaan en o lukenut mitään noin mielenkiintoista. Toi oli tärkeetä tietää. Kiitos.